Skip to main content

Beste,

Zoals ik terug kan lezen heb ik net als vele andere een bug in de achterkant bij odido die er voor zorgt dat ik het mobiele netwerk met een multisim voor mijn apple watch niet kan activeren. Ik heb alle suggesties uit de andere topics die jullie aanraden geprobeerd en 1,5 u met de klantenservice aan de telefoon gezeten en niets helpt. Dit probleem popt al zeker twee jaar bij mensen op. Zoals ik ook kan lezen, als alle suggesties niet werken wat hier dus het geval is, moet iemand van de it-afdeling dit oppakken. Ik kan alleen niemand van de it-afdeling bereiken, ik kan daar niet mee doorverbonden worden en moet hier zeker twee weken op wachten. Mijn vraag is als dit een bekende terugkerende bug is kan dit dat niet sneller opgepakt worden? Ik heb dit abonnement afgesloten specifiek voor de watch. Ik betaal nu abonnementskosten en kan de functie waarvoor ik dit abonnement heb afgesloten helemaal niet gebruiken. 
 

Ja de software versies zijn gecheckt, van mobiel, watch en provider, ja de aanbieders instellingen kloppen zijn up to date. Ja ik heb geprobeerd een esim aan te schaffen via mijn odido om zo de multisim te kunnen activeren, maar zoals bij een aantal andere blijft de pagina dan hangen en kan ik niet verder. 
 

Niet persoonlijk op een iemand die hier zit en zijn best doet; maar ik vindt het echt schandalig dat bijna 2u met de klantenservice aan de lijn moet zitten, aan hen moet uitleggen wat er speelt en dan ook nog twee weken moet wachten op ‘misschien een oplossing’ voor een welbekend terugkerend probleem. 
 

Zorg er aub voor dat ik gewoon vandaag of morgen gebeld wordt door  de desbetreffende it-afdeling en dat dit gefixt wordt. Dit is niet oke.
 

 

(Waarom er haast bij zit: De watch is voor mijn dochter (8j) ik wil niet dat zij een telefoon heeft, volgende week start ik met een nieuwe baan en is het van belang dat het werkt zodat ik in contact kan komen met haar na school. )  

Goedemorgen @Mariejosechristine  Mijn multi sim werkt zonder problemen. Geactiveerd sinds 01-09-24 Ik maak gebruik van de Watch 7 en een gewone simkaart.

Welke Watch  heb je?  
 

Bellen doet Odido niet maar hier staan de moderators voor iedereen klaar. Vul je account (privé) deel helemaal in zodat ze snel zien welk abonnement enz. 
Groetjes


@Cristien zoals ik zeg heb ik alles wat betreft dit topic op deze community gelezen en gecheckt en gedaan. Ja voor de meeste mensen werkt het gewoon direct en goed (thanks for rubbing it in) ik heb ook vaker een watch gekoppeld mobiel netwerk ingesteld geen enkel probleem. Alleen zoals je zelf kan zien als je naar dit onderwerp zoekt komt het al lange tijd sporadisch voor dat dit dus niet werkt omdat er een bug zit. Enige oplossing is It afdeling. Graag kom ik daarmee in telefonisch contact aan andere dingen heb ik niets.


@Mariejosechristine Graag gedaan! Nogmaals Welke Watch heb je? Dat scheelt tijd voor de moderators om je te helpen. Het IT-team doet wel onderzoek uiteraard maar dat regelen de moderators met je.


APPLEWATCH SE (2ND GEN, GPS + CELLULAR) 


Hallo Marie, goed dat je de Odido Community gevonden hebt en bedankt voor het alvast doorgeven de aanvullende gegevens! Uit je bericht begrijp ik dat alle nodige checks al met je gedaan zijn en het lijkt er inderdaad op dat er een iets groter probleem speelt, waarvoor ik je mijn oprechte excuses wil aanbieden. Ik zie dat de collega met wie je gesproken hebt al voor jou een case heeft aangemaakt voor onze technische specialisten, zodat de problemen door hen onderzocht en opgelost kunnen worden. De gegevens die hiervoor nodig zijn staan hier ook al in. De huidige verwekingstijd wordt geschat op 13 dagen, maar de cases worden nog handmatig door een collega binnen de afdeling gefilterd. Mocht hierbij blijken dat het al sneller opgelost kan worden, dan wordt dit geregeld. Voor nu kan ik niets anders doen dan je te vragen om je geduld.

Uiteraard gaan wij eventuele kosten die je gemaakt hebt zonder dat je van de Multisim gebruik kon maken vergoeden. Mijn collega's nemen contact met je op zodra ze de oplossing gevonden hebben.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!


Hi,

 

Same here can not use sim features on Apple Watch Ultra 2 for 3 days and no help provided in odido shop or via call. How long should I pay for subscription and watch that does not work?


Honestly if you can still cancel, I would. I still have not spoken to anyone. 


Hoi Maie, zoals mijn collega aangaf heeft de technische afdeling momenteel een verwerkingstijd van 13 dagen. Het kan daarom nog iets langer duren voordat ze aan jouw case toekomen. Ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen.

Hi @okanbir, I see that you've already returned your Watch and the returning procedure is currently in progress.


Reageer