Skip to main content

26-07-2024 mijn abbonnement opgezegd telefonisch. Hier ook een bevestiging van ontvangen. De laatste rekening is ook afgeschreven 28-08-2024 zoals besproken. Echter ontving ik op 23-09-2024 weer bericht met hierin de kosten van de factuur die wordt afgeschreven. Ik kom niet meer ingelogd op mijn odido account omdat het oude nummer niet meer bestaat.

Hoe kan dit worden opgelost?

 

Hi Chelsea, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard wil je niet betalen voor een abonnement dat je niet meer gebruikt en daarom ben ik meteen voor je gaan kijken hoe het precies zit. In verband met een maand opzegtermijn is jouw opzegging op 26 augustus doorgevoerd. Je hebt in de maand augustus, voordat je abonnement stopte, een reguliere factuur ontvangen. Dit was echter nog niet de laatste rekening.

Deze maand heb je van ons een eindfactuur ontvangen met daarin een afkoopsom bestaande uit € 26,62 voor je bundel en € 21,54. Het totaalbedrag ligt echter iets lager, omdat we een deel dat je teveel betaald hebt voor afgelopen maand verrekend hebben. Het klopt dus dat je nog één laatste factuur van ons ontvangen hebt met een bedrag van € 42,22. Hierna hoef je van ons geen nieuwe rekeningen meer te verwachten.

Heb je zo voldoende duidelijkheid? Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het mij dan gerust weten!


Reageer