Skip to main content

Vorige week was ik aan het genieten van mijn vakantie in Spanje, krijg ik plots de melding ‘fout met SIM kaart. Vanaf dinsdag ben ik al onbereikbaar, en omdat ik in Spanje zat kon niemand mij helpen. Bij thuiskomst gisteren, meteen een esim aangevraagd en deze lijkt niet te werken. Ik heb nog steeds geen bereik. 
 

Zojuist met de telefoon van mijn man geprobeerd naar jullie servicenummer te bellen, maar ik wordt weggedrukt?

kan iemand mij helpen met de werking van de esim? Ik heb alle stappen doorlopen, maar na activatie van de esim kom ik steeds op de homepagina zonder de melding dat het gelukt is.

bijzonder frustrerend.

Hoi Natalie, allereerst van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad in Spanje! Minder fijn om te lezen dat je belletje werd weggedrukt. Ik weet bijna zeker en mag hopen dat dit per ongeluk is gegaan. Mijn excuses hiervoor. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je mijn collega zojuist hebt gesproken over het activeren van je eSIM. Werkt het inmiddels weer? Ik hoor het graag van je!


Reageer