Skip to main content

Er is mij gevraagd een topic te starten om hulp te ontvangen, dus bij deze! 

Joi @annastreefkerk ,

Als je een nieuwe Iphone hebt isner natuurlijk fabrieksgarantie van toepassing. Op afstand of in een verkoop winkep kan men echt niets zeggen of het defect onder die garantie valt.

Kijk, als er vocht of valachade is, dan kan het ook niet onder garantie vallen

 Maar de reparatie service zal dat gaan onderzoeken en in geval dit een fabrieksfout is gewoon kosteloos de reparatie uitvoeren.

Je kunt je telefoon aanmelden bij Apple service of bij Odido.


Hoi Eric, tegen mij is er gezegd vanuit Odido dat het repareren van mijn telefoon sowieso €100 zou kosten en dan nog de reparatie kosten die erboven op zouden komen. Het kost mij dus €100 minimaal om deze te laten maken ondanks dat het niet mijn fout is en ik deze gewoon kapot binnen heb gekregen. Dit is door de klantenservice verteld. 


Hoi Anna, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je telefoon zo snel kapot is gegaan. Ik weet niet precies waarom mijn collega heeft gezegd dat de reparatie van je telefoon al € 100 zou kosten. Je kan uitgaan van wat @eric hierboven aangeeft. Meld je telefoon snel via Telefoonreparatie en verzekeringen | Odido voor reparatie. Alleen Dr. Mobile kan je vertellen wat de kosten zullen zijn of dat het onder de garantie valt. Ik hoop uiteraard op het laatste. Excuses dat mijn collega je dit heeft verteld en ik hoor graag van je of het is gelukt om je telefoon aan te melden en wat Dr. Mobile erover te zeggen heeft! 😊


Reageer