Ik heb recentelijk een betalingsregeling getroffen voor mijn openstaande saldo, waarbij ik de eerste betalingen handmatig heb voldaan omdat de automatische incasso niet kon plaatsvinden. Dit na overleg met de Odido medewerkster. Ondanks dat de betalingen zijn uitgevoerd, ontvang ik nog steeds herinneringen voor het openstaande bedrag. Nu ben ik geblokkeerd omdat die betaling nog steeds niet correct verwerkt is.
Daarnaast ben ik momenteel voor langere tijd in het buitenland voor mijn werk. Door de betalingsregeling kan ik momenteel geen sms-berichten ontvangen, wat een probleem vormt omdat ik 2-stap verificatie nodig heb voor belangrijke werkgerelateerde zaken. Ik wil graag verzoeken om de blokkade op inkomende sms-berichten op te heffen, zodat ik mijn werkzaamheden normaal kan voortzetten.
Ik heb hier vorige week een bericht gestuurd via het contactformulier van de website maar nog steeds geen reactie over ontvangen.
Graag spoedig reactie. Albvast bedankt.