Skip to main content

Hallo, 

Als ik probeer multisim te activeren krijg ik de volgende melding:

Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

Watch model: Apple Watch Ultra 2 (MRF23NF/A)
Mijn watch zit op versie 10.5 (21T575)
Mijn iPhone zit op versie 17.5.1 (21F90)
Aanbieder: Odido NL 58.2

Mijn nummer eindigt op 8789

 

@Pharwin van Odido 


@JorritSP fijn dat het werkt! Het is een tijdelijk workaround, wat we eigenlijk liever niet hebben omdat het technisch gezien wel veel moeite kost en het niet voor iedereen mogelijk is. Vandaar dat we deze workaround liever niet communiceren, maar het kan dus wel. Geen zorgen, ik heb zojuist een creditnota van € 10,00 verwerkt in je account ter compensatie. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Nogmaals exuses voor al het ongemak. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! 


Hoi @Pharwin van Odido ,

 

Ook bij mij werkt het niet. De diverse tips in de verschillende draadjes multisim - Apple Watch Ultra heb ik al doorlopen, zonder resultaat. De melding blijft ‘Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op de je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido.NL’

Online bestelt bij Odido:

Aanbieder: Odido NL 58.2

iPhone: 15 pro (MTV43ZD/A - A3102), software 17.6 (21G80)
Apple Watch Ultra 2: A2986, software 10.6 (21U577)

het gebruikte telefoonnummer eindigt op 3054

 

Groet,

Rigo


Hallo @RigovanRaai, welkom op onze Community! Ook voor jou wil ik graag een case doorzetten, zodat ons IT-team dit voor je kan onderzoeken. Excuses voor het ongemak! Graag ontvang ik alleen nog datum + tijdstip van de activatie van de Multisim. Dan kan ik het daarna direct voor je doorzetten! 


Hallo @RigovanRaai, welkom op onze Community! Ook voor jou wil ik graag een case doorzetten, zodat ons IT-team dit voor je kan onderzoeken. Excuses voor het ongemak! Graag ontvang ik alleen nog datum + tijdstip van de activatie van de Multisim. Dan kan ik het daarna direct voor je doorzetten! 

Hoi,

 

dat was gisteren, 6 augustus rond 12:45.

groet,

Rigo


Dank voor de informatie! @RigovanRaai Ook voor jou heb ik direct een case doorgezet (casenummer: 72387565). De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens de drukte, maar ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals, excuses voor het ongemak!


Goedemiddag,

Hier hetzelfde verhaal… Nu inmiddels een week verder meerdere malen de ultra watch opnieuw ingesteld (zelfs problemen met mijn Odido account gehad hierdoor) en nog steeds niet opgelost. Trieste zaak dit, waarom moet men een nieuwe sim aanvragen als dit gewoon zou moeten werken? Gelukkig kan ik binnenkort overstappen naar een andere provider, multisim bij deze opgezegd. Ik raad je aan als je de mogelijkheid hebt voor een andere provider te gaan.


Lees even wat beter. Odido lost t prima op. Werkt super. 


Goedemiddag,

Hier hetzelfde verhaal… Nu inmiddels een week verder meerdere malen de ultra watch opnieuw ingesteld (zelfs problemen met mijn Odido account gehad hierdoor) en nog steeds niet opgelost. Trieste zaak dit, waarom moet men een nieuwe sim aanvragen als dit gewoon zou moeten werken? Gelukkig kan ik binnenkort overstappen naar een andere provider, multisim bij deze opgezegd. Ik raad je aan als je de mogelijkheid hebt voor een andere provider te gaan.

Beste tonykooo,

mijn probleem is 5 weken al opgelost door de geweldige klantenservice van Odido, dus ik kan je adviseren om gewoon even te bellen naar Odido die lossen het redelijk snel (dat komt natuurlijk doordat meerdere mensen tegelijkertijd dit probleem hebben) voor je op. Ik wens jou echter veel succes bij je nieuwe provider


Lees even wat beter. Odido lost t prima op. Werkt super. 

Net zo als bij mij! Mijn Multisim werkt prima 


Multi sim Ultra 2 does not work for me. No help provided by odido shop or via call agents. Tried resetting the watch 3 times. Setting up mobile service 5+ times. No luck so far.


Hi @okanbir, I hope you had a great weekend. Please fill in your house number and the last 4 digits of your IBAN in your profile. Then, I can help you with your Multisim! 😊


I did fill. Thanks for following up. But after reseting multiple times i decided to cancel the contract and return the device. I might order a new one when everything settles with contract cancellation.


Hi @okanbir, no problem! I do see the returning process indeed. I hope everything works out and would love to see you back with your Watch and Multisim in the future!


Reageer