Skip to main content

Beste,

Ik heb onlangs mijn volledige toestelkrediet afbetaald. Het gaat om een bedrag van €182,58.

In de bevestigingsmail stond dat het verwerkt is en naar het BKR verstuurd zou worden en het geregistreerd is. Verder zou ik geen facturen meer ontvangen, alleen van mijn mobiele data abonnement, wat 15 euro per maand zou zijn.

Vandaag keek ik op mijn rekening, en werd er een bedrag van €57,49 afgeschreven, terwijl het toestelkrediet daar nog in zit, terwijl die al is afbetaald. Het toestelkrediet bedraagt 41,50.

Omdat ik te veel heb betaald, heb ik de betaling teruggestort. Indien er meer informatie nodig is over persoonlijke gegevens, hoop ik dat een van de medewerkers zo spoedig contact met mij zal opzoeken en ik niet zomaar grote bedragen van mijn rekening zie missen.

 

Met vriendelijke groet,

Stefan Pavlović

Hi Stefan, allereerst onze oprechte excuses voor de late reactie! Goed dat je de Odido Community gevonden hebt. Uiteraard geef ik je graag meer duidelijkheid over de laatste factuur die je van ons ontvangen hebt en de afbetaling van je toestelkrediet. Ik zie dat je gebruikmaakt van een oud abonnement van Tele2, waarbij we achteraf factureren. In de maand september schrijven wij dus de abonnementskosten van augustus af.

Op 13 september heb je jouw toestelkrediet afbetaald via de Mijn Odido omgeving, fijn dat dit gelukt is! Wij hebben je betaling in goede orde ontvangen. Op jouw eerstvolgende factuur zullen we het bedrag van € 182,58 noemen en meteen verrekenen. Houd er in verband met de achteraf facturatie nog wel rekening mee dat je toestelkrediet voor de periode van 1 september t/m 12 september op je factuur zal verschijnen. Je hebt hem namelijk pas afbetaald vanaf 13 september. We zullen dus nog een laatste keer een deel van je toestelkrediet in rekening brengen, maar hierna betaal je alleen nog maar voor je bundelkosten. 

Geen zorgen dus! Er is niets misgegaan en zie dat je in de tussentijd het bedrag van € 57,49 ook weer naar ons overgemaakt hebt. Bedankt hiervoor! 

Heb je zo voldoende duidelijkheid? Mocht je nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden!


Reageer