Geachte medewerker(s) van Odido, conform door Odido gestelde procedure, heb ik onderstaand verzoek ingediend per aangetekende post. Dat meld ik hier graag voor u ter kennisneming.
Ik zie uit naar schriftelijke reactie per post van Odido. Waarvoor dank.
Groet,
Odido Netherlands bv
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
26 september 2024
Geachte heer/mevrouw,
Sinds bijna 20 jaren ben ik klant van T-Mobile, en daarna van Odido. Voor zowel telefonie als voor internet thuis ben ik uw klant. Over uw diensten ben ik ook altijd tevreden geweest.
Onlangs ben ik erachter gekomen dat ik de afgelopen jaren geen klantenkorting heb ontvangen, waar ik echter al die tijd wel recht op heb gehad. Uw medewerker heeft mij vandaag op de hoogte gebracht van de oorzaak hiervan: in uw registratie stond mijn huisnummer toevoeging foutief geregistreerd, waardoor onterecht bij u is uitgegaan van twee verschillende adressen, in plaats van meerdere abonnementen op 1 adres, zoals in werkelijkheid al jaren het geval is.
Van uw medewerker begreep ik dat de foutieve registratie jaren geleden door een medewerker van T-mobile zal zijn gedaan toen ik mijn eerste telefoon abonnement afsloot in de T-Mobile winkel.
Odido moet deze gegevens dan vervolgens hebben overgenomen in haar systemen.
Uw medewerker heeft mij daarop een creditering eenzijdig aangeboden van 45 euro.
Dit vind ik geen rechtvaardige compensatie, omdat het geenszins in verhouding staat tot de omissie uwerzijds én tot de hoogte van het ten onrechte niet toegekende bedrag aan klantenkorting.
Ik verzoek daarom om de klantenkorting waar ik minstens vier jaren recht op heb gehad met terugwerkende kracht alsnog te ontvangen.
Volgens uw website heb ik recht op 25 euro klantenkorting per maand. Dat komt neer op 300 euro per jaar. Ik verzoek u dan ook om mij de onterecht niet toegekende klantenkorting van in totaal 1200 euro van de afgelopen vier jaren ineens en met terugwerkende kracht, en per ommegaande te voldoen op rekeningnummer xxxx
Een afschrift van deze brief stuur ik vooralsnog ter kennisneming naar mijn raadsman. Al vertrouw ik erop dat dit verder onnodig is, en wij tot een goede oplossing komen en conform mijn verzoek aan u.
Bij voorbaat dank voor uw schriftelijke reactie per post.