Skip to main content

 

 

Geachte medewerker(s) van Odido, conform door Odido gestelde procedure, heb ik onderstaand verzoek ingediend per aangetekende post. Dat meld ik hier graag voor u ter kennisneming.
Ik zie uit naar schriftelijke reactie per post van Odido. Waarvoor dank.

Groet,

 

 

Odido Netherlands bv
Postbus 16272
2500 BG Den Haag


26 september 2024

Geachte heer/mevrouw,

Sinds bijna 20 jaren ben ik klant van T-Mobile, en daarna van Odido. Voor zowel telefonie als voor internet thuis ben ik uw klant. Over uw diensten ben ik ook altijd tevreden geweest.

Onlangs ben ik erachter gekomen dat ik de afgelopen jaren geen klantenkorting heb ontvangen, waar ik echter al die tijd wel recht op heb gehad. Uw medewerker heeft mij vandaag op de hoogte gebracht van de oorzaak hiervan: in uw registratie stond mijn huisnummer toevoeging foutief geregistreerd, waardoor onterecht bij u is uitgegaan van twee verschillende adressen, in plaats van meerdere abonnementen op 1 adres, zoals in werkelijkheid al jaren het geval is.
Van uw medewerker begreep ik dat de foutieve registratie jaren geleden door een medewerker van T-mobile zal zijn gedaan toen ik mijn eerste telefoon abonnement afsloot in de T-Mobile winkel.

Odido moet deze gegevens dan vervolgens hebben overgenomen in haar systemen.

Uw medewerker heeft mij daarop een creditering eenzijdig aangeboden van 45 euro.

Dit vind ik geen rechtvaardige compensatie, omdat het geenszins in verhouding staat tot de omissie uwerzijds én tot de hoogte van het ten onrechte niet toegekende bedrag aan klantenkorting.

Ik verzoek daarom om de klantenkorting waar ik minstens vier jaren recht op heb gehad met terugwerkende kracht alsnog te ontvangen.

Volgens uw website heb ik recht op 25 euro klantenkorting per maand. Dat komt neer op 300 euro per jaar. Ik verzoek u dan ook om mij de onterecht niet toegekende klantenkorting van in totaal 1200 euro van de afgelopen vier jaren ineens en met terugwerkende kracht, en per ommegaande te voldoen op rekeningnummer xxxx

Een afschrift van deze brief stuur ik vooralsnog ter kennisneming naar mijn raadsman. Al vertrouw ik erop dat dit verder onnodig is, en wij tot een goede oplossing komen en conform mijn verzoek aan u.

 

Bij voorbaat dank voor uw schriftelijke reactie per post.

Hoi, van harte welkom op de Community en leuk dat je al 20 jaar klant bij ons bent! Niet fijn dat je een paar jaar geen Klantvoordeel hebt ontvangen, omdat je adres niet correct stond in het systeem. Echter was dit al vanaf de eerste factuur zichtbaar en had er toen al aan de bel getrokken kunnen en moeten worden. Vier jaar later is te lang om gemist Klantvoordeel terug te vragen. Wat is de reden dat je dit niet eerder hebt gemeld? € 25 aan Klantvoordeel is een oude versie van Klantvoordeel en ik vraag me af in hoeverre mijn collega's nog iets voor je kunnen doen naast de credit die je al hebt ontvangen. Maar dat zullen mijn collega's die je brief ontvangen voor je uitzoeken. Ik zou niet uitgaan van € 300 per jaar, maar ik hoop dat ze je ergens in tegemoet kunnen komen!


Dan zou ik o.a. benieuwd zijn waar volgens u precies is bepaald dat vier jaar te laat zou zijn om het onterecht niet toegekende klantvoordeel alsnog te moeten ontvangen? En waarom ik daar in uw ogen precies geen recht meer op zou hebben? Dat is namelijk nogal een (juridische) stellingname van u om zonder onderbouwing zo in te nemen namens Odido. 

Ik kijk uit naar de formele reactie van uw collega’s per schriftelijke post op mijn schrijven van 26 september jl.

 

 


Goedemorgen, 4 jaar is naar mijn mening en ervaring te lang, vanwege het feit dat dit al na 1 maand aangekaart had kunnen en moeten worden. Maar gelukkig is het niet aan mij om hierover een beslissing te maken. Mijn collega's zullen dit doen en je informeren. Zoals ik aangaf; ik hoop dat zij iets voor je kunnen betekenen.


4 jaar @Klant met verzoek  en nooit je contract nagekeken. Nooit gezien dat het adres niet goed stond?

In de 20 jaar nooit van abonnement gewisseld? En 4 jaar lang niet gezien dat je te veel betaalde?

Dit laat zien hoe belangrijk het is om je contact door te lopen en in de gaten te houden wat je betaald.

Ik wens je veel succes en ben van mening dat wij klanten ook een verantwoordelijkheid hebben als het om contracten gaat. 🍀

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt 👍


Dank voor jullie succes wensen. Ik lees een aantal meningen en retorische, suggestieve vragen, maar zie vooralsnog geen feitelijk onderbouwd antwoord op mijn vraag, namelijk:

‘Dan zou ik o.a. benieuwd zijn waar volgens u precies is bepaald dat vier jaar te laat zou zijn om het onterecht niet toegekende klantvoordeel alsnog te moeten ontvangen? En waarom ik daar in uw ogen precies geen recht meer op zou hebben?’

Ik zie uit naar de onderbouwde reactie van Odido op mijn brief per post. 

 

 


Op dit forum krijg je normaal een reactie van een moderator in deze thread of in een private message. Het posten van een aangetekende brief in een topic maakt niet dat een moderator verder over de inhoud gaat . Dat geeft ‘ Marciano van Odido”  ook aan.

We zijn als medeklanten natuurlijk wel benieuwd naar het vervolg. Houdt ons op de hoogte ter lering en vermaak.

 


Reageer