Skip to main content
  • 550 Topics
  • 6,371 Reacties
550 Topics
Defecte iPhone 16 Pro na herhaalde Reparatie
Op 13 september 2024 heb ik via een abonnement bij Odido een nieuwe iPhone 16 pro ontvangen. Kort na ontvangst begon de telefoon helaas ernstige problemen te vertonen: het scherm viel uit, het apparaat reageerde vaak niet bij opstarten, scherm gaat niet meer aan en daarnaast waren er diverse softwareproblemen. Dit maakte het toestel onbruikbaar, wat in mijn geval onacceptabel is vanwege mijn afhankelijkheid van de telefoon voor werk en privédoeleinden. Ik ben daarom direct naar een Odido-winkel gegaan om de problemen te melden. Na het onderzoeken van het toestel, gaf de medewerker daar aan dat de telefoon zou worden omgeruild, gezien de ernst van de gebreken. Men bevestigde dat deze problemen simpelweg niet konden en mochten voorkomen bij een nieuw toestel, en ik kreeg de toezegging dat ik de volgende dag een vervangend exemplaar zou krijgen. Er werd voorgesteld om een dag te wachten zodat ik mijn gegevens op een of andere manier kon proberen veilig te stellen en de overstap zonder dataverlies kon maken. Toen ik de volgende dag terugkwam voor de omruiling, werd me echter ineens verteld dat een omruiling systeemmatisch niet mogelijk was en dat de telefoon opgestuurd moest worden voor reparatie. Dit was een enorme tegenvaller en veroorzaakte onnodige stress en ongemak. Ondanks de eerdere toezegging dat de telefoon omgeruild zou worden, bleef ik zitten met een toestel dat nog steeds defect was en onbruikbaar voor dagelijks gebruik. Ik heb het toestel toch voor reparatie aangeboden bij Odido. Na enkele dagen ontving ik de telefoon terug, maar helaas zijn de problemen niet verholpen; dezelfde mankementen doen zich nog steeds voor, waardoor de telefoon onbruikbaar blijft. Dit is niet wat ik verwacht van een nieuwe telefoon, vooral niet gezien de hoge kosten van het toestel en mijn abonnement. Deze situatie veroorzaakt onnodig veel ongemak, stress en tijdverlies, en ik vraag Odido dan ook met klem om dit op korte termijn op te lossen.
Never received galaxy 7 watch even though i met all requirements
Hi all, I had pretty bad experience with phone + watch promotion. You can read all details here: https://eu.community.samsung.com/t5/wearables/frustrating-experience-with-samsung-promotions-claim-rejected/m-p/10918563#M36478 On September 15th, I purchased two Galaxy S24 phones through Odido, taking advantage of a promotion that offered a free Galaxy Watch 7 with the purchase of the phone. This promotion was one of the key reasons I opted for the S24, especially since the S23 came with a tablet, which I already own. Since September 15th was the last day of the promotion, I made sure to order both phones online on that day. Part of the process required me to register the phones on Samsung’s promotions page, where I had to provide proof of purchase and the IMEI numbers for both phones. I used the contract I received via email from Odido as my proof of purchase, and at the time, this was accepted. Here’s where it gets complicated: A few days after ordering, I went to the store to pick up the phones and paid the remaining amount in person. With the phones in hand and all the required info, I filled out the claims for both watches on Samsung’s site. For one phone, my claim was approved, and I received the watch a few weeks later. However, for the second phone, the claim kept getting rejected. Samsung is asking for receipt for second phone, which is from the shop so few days after promotion ended> im stuck here As you can find out from online thread on samsung that was never resolved and they just refusing my second watch. anyone experienced that and can advise how to fix it ?
Oplossing voor gedupeerde klant (toestel kwijt tijdens retourzending)
Oplichting en geen service! Ik ben in shock!10 jaar al dan niet meer ben ik klant bij T-mobiele en nadien Odido. Met smacht heb ik gewacht op de iPhone 16 pro. Deze heb nik met abonnement verlening gekocht en. betaald. Deze was netjes snel geleverd. Maar bij zien van toestel toch de wens voor de Pro Max. Contact gehad met odido klantenservice. Moest opgestuurd worden, dan pas kan je nieuwe bestellen. Ik heb bezwaar gemaakt want zo'n toestel op de postNL zetten is vragen om problemen - berucht dat ze gestolen worden. En ja hoor het toestel is gestolen. PostNL kan het toestel zogenaamd niet vinden. Odido zou zelf onderzoek instellen maar geeft gene terugkoppeling. Inmiddels tig keer aan de lijn gehangen met odido service en elke keer andere medewerker - vaak wordt het e.e.a. uitgezocht en zo maar opgehangen. De personen die je wel verder willen helpen die zetten je lang in de wacht overleggen met iemand en dan hoor ik elke keer wat anders. Ik zou worden terug gebeld gebeurd nooit. Ik zou mij n geld terug krijgen, nog steeds niet gebeurd. Nu vandaag krijg ik de beschuldiging dat ik de telefoon misschien zelf heb gehouden terwijl ik bewijs heb van opsturen met postNL EN aangifte gedaan bij de politie. ik krijg geen manager aan de lijn. Ik ben in SHOCK. wij schakelen een advocaat in. reactie odido/ Goedemorgen Saloua, bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor deze ervaring. Dit gaan we oplossen! Namens het webcareteam komen wij graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, postcode, straatnaam, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer of klantnummer in je profiel. Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mailadres dat bij ons bekend is, komen wij hier z.s.m. bij je op terug! Tot snel, Demy van Odido.
BKR Registratie verwijderen
Goedemmiddag, Vorige week maandag al een mail verstuurd, maar tot op heden nog geen reactie, vandaar dus ook maar even hier een topic openen. Op 15-12-2017 sloot ik met u een overeenkomst, namelijk een aflopend krediet. Bij deze overeenkomst hoort een melding bij het BKR. Er staat daarom een BKR-registratie op mijn naam. De BKR-registratie heeft grote gevolgen voor mij. Ik kan namelijk door de registratie geen nieuwe lening krijgen, terwijl ik die hard nodig heb. Op dit moment is het onmogelijk om een hypotheek te krijgen door de registratie. Wegens het salaris dat ik nu verdien samen met mijn vrouw, zijn wij genoodzaakt om een huis te gaan huren in de vrije sector. Helaas worden wij ook hier door mijn registratie niet in staat gesteld om een huis te krijgen. Met de woningmarkt die al zo krap is en met een registratie die het nog moeilijker maakt om een woning te krijgen, is het niet te doen om een huis te krijgen voor mij en mijn vrouw en zoon. Wij worden nu zo in de weg gezeten door mijn registratie die ik in het verleden heb gekregen, dat we nu geen kant op kunnen. De laatste jaren heb ik geen schulden meer gemaakt en ben ik meer gaan verdienen, waardoor ik ervoor zorg dat ik geen nieuwe registratie op mijn naam krijg. Ik vraag u de BKR-registratie te verwijderen. Inmiddels allang geen klant meer bij Odido. Contractnummer: NHSRQ0000030319 Consumentnummer: 12183324
verzoek odido na trustpilot melding
Ik heb nu voor de 3e keer mijn Google Pixel telefoon opgestuurd met dezelfde klachten er is nu 3x niks gerepareerd. Na de 2e keer rammelde er ook iets in de telefoon. Ik ga nu niet akkoord dat ik weer mijn telefoon terug krijg zonder dat deze is gemaakt. Google heeft zelf toegegeven dat er een probleem is met de Pixel 8 en de schermen, dit vind je als je op internet zoekt ook terug. Dynafix is ook geen herkende Google Reparateur. En neem ze ondertussen ook niet meer serieus. Graag zie ik een oplossing tegemoet. Ik heb zelf wel een aantal ideeën. Maar ben benieuwd wat jullie voorstellen. Want heb zelf geen zin om weer voor een week alles in te moeten stellen en dan het toestel weer terug te moeten sturen. Heb voor dit gedoe al een andere telefoon moeten kopen omdat ik anders niet meer bereikbaar ben. Daarnaast ben ik hem ondertussen al meer als een maand kwijt. Graag zie ik een reactie met oplossing tegemoet. Deze email heb ik vorige maand gestuurd en nog geen reactie op gehad. Op de site en in de email staat binnen 6 dagen een passend antwoord. Deze heb ik nog steeds niet gehad. Beetje klaar met jullie handelswijze. Ik snap wel dat er steeds minder mensen naar odido gaan. Geef toch service. Betaal ik genoeg voor. Datum van ervaring: 26 september 2024 Bewerk Antwoord van Odido Een dag geleden Hi, allereerst wil ik je bedanken voor het delen van je review. Het is uiteraard hartstikke logisch dat je een goedwerkende telefoon wil hebben en aan ons de taak om ervoor te zorgen dat dit voor jou geregeld wordt. We willen je hier daarom graag bij helpen en de mogelijkheden bekijken! Mocht je dit op prijs stellen, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met ons Webcareteam via Facebook (Odido Nederland) of X (@OdidoNederland). Stuur ons daar ook gelijk je telefoonnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze Community (https://community.odido.nl). Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres matcht met het e-mailadres dat bij ons bekend is, dan kunnen we direct voor je aan de slag! Groetjes, Sam van Odido

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen