Skip to main content
  • 550 Topics
  • 6,371 Reacties
550 Topics
Mijn BKR moet met spoed verwijderd worden
Beste, Ik heb een huis gekocht en alles is al rond. Mijn bindend advies is getekend en de bankgarantie is afgegeven. Alleen mijn akte moet nog passeren. Nu ben ik tijdens het bestellen van mijn telefoon te snel geweest en op de automatische piloot gedaan. Alleen nu heb ik door deze bestelling een BKR registratie te pakken wat ik nu echt niet kan gebruiken, omdat de bank nog 1 laatste check kan doen in het bkr register. Mijn contract is al gewijzigd naar afgelost en de telefoon is ook daadwerkelijk al betaald en er ligt al een aanvraag bij het incasso van odido. Ik zou niet om spoed vragen als het ook echt geen spoed was. En ik begrijp dat alles op volgorde afgehandeld dient te worden, maar dit kan ernstige gevolgen voor mij hebben wanneer dit niet op tijd geregeld kan worden. Mijn akte gaat bijna passeren en ik hoop op uw begrip voor een snelle afhandeling. Ik heb zo’n domme fout gemaakt en ik hoop oprecht dat jullie mij met spoed kunnen helpen, want ik zit echt met m’n handen in het haar en slaap al dagen slecht omdat het nog niet geregeld is. Nogmaals ik heb er echt haast bij en hoop echt op hulp van jullie van kant dat het hopelijk nog voor de feestdagen geregeld kan zijn. Ben de wanhoop nabij (ik las ergens in een topic dat iemands vraag over verwijderen bkr meteen werd opgepakt nadat ze een post had geplaatst. Ik hoop oprecht dat dit met mijn vraag ook kan gebeuren). Groetjes Evie
Kapot toestel - geen reactie op klacht
Helaas is iedereen hier al klant bij Odido, maar mocht dit toch online komen te staan. Dan bij deze de waarschuwing aan iedereen om geen toestel of abonnement aan te schaffen bij Odido. Ik ben nog nooit in m'n leven zo slecht geholpen. 2 jaar geleden een toestel aangeschaft. 10 maanden na de koop was deze al kapot. Het toestel viel constant uit, apps zoals camera, google chrome, maar ook de contactenlijst kon ik vaak niet openen. Deze sloten direct weer af. Toestel voor reparatie opgestuurd. Na de kortste keren weer dezelfde problemen. Ik heb het toestel ondertussen al 4x voor “reparatie” opgestuurd, maar ik blijf dezelfde problemen houden. Mijn toestel wordt nooit echt gerepareerd. In het laatste reparatie-overzicht staat ook letterlijk dat mijn toestel niet gerepareerd is.Odido heeft mij verteld dat er over een nieuw toestel gesproken zou worden als mijn toestel nog steeds niet werkt na 3 reparaties. Ik ben nu al 4 reparaties verder en een nieuw toestel is er nog altijd niet van gekomen. Recentelijk vertelde een medewerker mij dat Odido nooit nieuwe toestellen uitgeeft. Ze repareren alleen. Ik ben dus al die tijd voorgelogen. Odido doet alsof er na x aantal reparaties naar een oplossing gezocht gaat worden, maar dat is niet het geval. Ze “repareren” net zo lang je telefoon totdat de garantietermijn van 2 jaar verlopen is. Als de reparaties ook daadwerkelijk REPARATIES waren, dan had ik er geen problemen mee. Maar ze doen alsof, en daarmee is dit de puurste vorm van oplichterij. De wet schrijft voor dat een consument 2 jaar recht heeft op een deugdelijk product. Dat heb ik nooit gehad. Mijn vraag is dan ook: wanneer wordt er gereageerd door Odido op mijn klachten en komt Odido tot een daadwerkelijke oplossing in de vorm van een nieuw toestel of geld terug?

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen