Alles over je telefoon, tablet en meer!
Recent actief
Hallo,Ik heb de odido app op mijn telefoon, Xiaomi 15, android 16.Wanneer ik mijn oordopjes in heb en de app start dan loopt het geluid via de luidsprekers van de telefoon. Als ik een andere app open, bijv YouTube dan loopt het geluid wel via de dopjes. Ga ik weer terug naar de odidotv app dan loopt het geluid weer via de luidsprekers.Ik ben toen gaan experimenteren en wanneer ik de oordopjes ontkoppel terwijl de app actief is en vervolgens weer koppel dan loopt het geluid wel via de dopjes.Precies hetzelfde probleem heb ik in de auto. Ik moet dan eerst de app open houden en vervolgens de telefoon ontkoppelen van de auto en weer koppelen en dan pas krijg ik geluid over de speakers van de auto.Ik had dit probleem overigens ook met mijn vorige telefoon, Google Pixel 7
Hoi Odido,Op 26 september 2025 heb ik een Samsung Galaxy S25 Ultra besteld met abonnement, mede vanwege de actie waarbij een gratis Galaxy Watch 8 werd aangeboden.Tot mijn verbazing heeft Samsung mijn aanvraag afgewezen, omdat mijn aansluiting zakelijk zou zijn. Zij gaven mij letterlijk dit antwoord: “Deelname is uitsluitend voorbehouden aan consumenten. Onder een consument wordt verstaan: een natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit. Deze voorwaarde is opgenomen in artikel 2, lid 5 van de actievoorwaarden.” Tijdens mijn bestelling en op de Odido-site is echter nergens duidelijk vermeld dat zakelijke klanten van deze promotie uitgesloten zouden zijn. Voor mij was de actie een belangrijke reden om juist nu dit toestel en abonnement af te sluiten.Ik voel me hierdoor misleid en wil graag dat dit netjes wordt opgelost. Mijn verzoek aan Odido: Regel alsnog dat ik de Galaxy Watch 8 ontvang, óf Bied
I have a phone with a subscription plan... I am not satisfied with it. I want to keep my plan but change phone... Can I pay the phone and get another one while keeping my subscription?
Goedemorgen, Ik zit momenteel in het buitenland en ik heb mijn simkaart kwijtgeraakt. Zou ik een e-sim kunnen bestellen en installeren?Bedankt
"I transferred my Ben eSIM from iPhone to Android, but the eSIM is not working on my new phone. I cannot receive text messages. Because my Ben.nl account requires a 2FA code sent via text message, I cannot log in. Please help me access my account using a different verification method." Any help please! Gilberto
Hello. I'm abroad on this moment, and I lost my phone with SIM card Can you block please
Ik ga naar mijn zus in Abu Dhabi en wil daar een iPhone 17 kopen. En mijn “oude iPhone 13” aan een nichtje geven. Maar is het mogelijk dat ik mijn eSIM in Abu Dhabi overzet van mijn oude iPhone 13 naar mijn nieuwe iPhone 17. Of kan ik dit alleen maar in Nederland doen?
Hi! I have my sim card and I wanna use it for mobile data but I do not have the sim card packaging and also the account this sim uses. It's my dads sim card but I found it on the floor and now I wanna use it, but I cannot because I dont know the password of it. But, I have the ICCID from the back of the sim and its phone number because it was my dads old sim card.
Goedenavond ik heb mijn telefoon terug gestuurd in november, maar PostNL zegt nu dat de label niet meer geldig is. Terwijl ik hem optijd had terug gestuurd. Ik zie nu ook in de app dat ik nog21 dagen de tijd heb om hem terug te sturen , anders word het rest bedrag van mijn rekening afgeschreven. Maarja hoe als ik hem al verstuurd heb en niet wetend waar hij nu is beland.
Goedendag,Als ik Odido.app open op mijn Smartphone, krijg ik deze foutmelding, weet één van jullie wat de oorzaak is van deze foutmelding Hilbrand
hallo ik kom met grote probleem in mijn iPhone 15 plys die ik op lopende abonament nu heb. Activiering slot niet op mijn email van icloud, maar op een rare die ken ik helemaal niet outlook.comniemand kan helpen, maar betalen nog steeds moet ik er wel. Toestel niet om te gebruiken omdat staat verloren modus. Ik heb echt helemaal geen idee hoe dat komt, toestel was aan het updaten en in de helft van de weg is die uit en opnieuw aan met activiering slot van eigenaar. Maar ja, ik ben eigemaar. Hoe dat komt? Wat nu doen? Betalen nog een jaar wel maar in de prullenbak?ik ben echt moe van support apple naar odido nu een maand, niemad weet wat er is aan de hand maar ook niemand tips of help.. dat is echt jammer, 10 jaar bijna klant en echt helemaal geen hulp. Handen omhoog en „het spijt me we kunnen niks betekenen”echt jammer
Mobiel abonnement verlengt voor 2 jaar met een nieuw toestel ( Samsung Galaxy S25 Ultra ).Vanaf het allereerste moment dikke ellende met dit toestel.Loopt continu vast en Odido weigert er ook maar iets aan te doen.Winkels verwijzen je naar de klantenservice , want ja online besteld en daarmee niet ons probleem.Klantenservice doet er gewoon niets mee.Nou ja, een medewerker van Privacy and Complaints nam na een vernietigende review op Trustpilot ineens contact met mij op ( Ja dan kan het ineens wel ).Echter de gemaakte afspraken worden dan weer niet nagekomen.Sterker nog , ruim 3 weken en meerdere mails van mijn kant verder, tot op dit moment geen enkele, maar dan ook echt geen enkele reactie vanuit Odido.Blijkbaar gaan zij er vanuit dat wanneer je een probleem negeert dit zich vanzelf oplost.Volstrekt onacceptabel en zwaar frustrerend.Helaas zit ik nog 2 jaar vast aan dit ........bedrijf, maar daarna zien zij mij NOOIT meer!!!Verkopen van een premium toestel, met bijbehorend prijskaartj
Goedemiddag, hoe lang ik ook wacht, mijn label wordt niet gegenereerd.Kunt u dit alstublieft snel oplossen? Ik moet het apparaat zo snel mogelijk versturen.Ik voeg een screenshot toe van het bericht dat bij mij verschijnt.Alvast bedankt en met vriendelijke groet.
Zoek de Pukcode van mijn 2e telefoon
Hallo allemaal, Ik heb per ongeluk een verkeerde sim-code ingevoerd en ben nu uit mijn telefoon. Ik heb het kaartje niet meer en dus ook niet de PUK code. Helaas kan ik ook mijn account niet in vanwege de tweestapsverificatie (en de sms niet aankomt omdat ik mijn PUK code kwijt ben).Kan een moderator mij helpen? Kan de puk-code misschien gemaild worden?
zoals aangegeven in de titel ik heb mijn pin 3x verkeerd ingevoerd en heb de verpakking niet meer van mijn puk code ik ben verder niet erg technische maar geloof dat ik hier dan mijn puk code met behulp van support kan opvragen
Ik krijg een OR_FGE_023 code bij google play betaalmiddel aanvraag maar ik heb geen idee wat ik moet doen ik heb geen betaal achterstand me abonnement is gisteren pas ingaan
Hallo allemaal,Ik heb onlangs mijn abonnement bij Odido verlengd en daarbij een nieuwe Samsung Galaxy S25 (SM-S931B/DS) ontvangen. Helaas blijkt er direct al een groot probleem te zijn met het toestel, en ik hoop dat er hier iemand met technische kennis kan meekijken of dat dit in ieder geval intern wordt opgepakt.Samsung Wallet / Samsung Pay werkt helemaal niet op mijn toestel. Er verschijnt geen mogelijkheid om betaalkaarten toe te voegen (zoals Rabobank, Moneybird of ICS), terwijl deze kaarten normaal gesproken gewoon ondersteund worden in Nederland.Omdat dit voor mij een belangrijke functie is, heb ik technisch gecontroleerd wat hier misgaat. Met de Samsung testcode *#1234# blijkt het toestel te draaien op de volgende CSC-regio:CSC: S931B OXM … CSC “OXM” duidt op een multi-regio firmwareconfiguratie. Voor Nederlandse toestellen hoort de CSC NEE te zijn.Het gevolg hiervan is dat Nederlandse Samsung Wallet- / betaalfunctionaliteit niet wordt geactiveerd, wat precies overeenkomt met m
HelloI’m really stuck and need help. I am abroad. I went to get my iPhone fixed at the Apple Store and they gave me a new iPhone. Which felt great at first, until afterwards when putting in my Odido sim card later on it asked for the SIM PIN/PUK code. To access my Odido account it needs to send a text message to my phone number for 2FA i.e. to verify my identity which I can’t access because I need a SIM PIN/PUK code to receive text messages.I found the page where you can request it yourself BUT it only works for Consumer accounts. If I try finding the same page but Business Accounts it asks me to log in first and then I’m back to square one i.e. it wants to do 2FA by sending me a text message which I can’t access.To top it off, the customer service line is closed now till Monday and I am not back in the Netherlands until beginning of January.Is there any way someone can help me please? I’m very lost as to how to find a solution here.
Mijn telefoon is een paar dagen geleden in brazilie gestolen. Ik ben hier nog voor een paar dagen maar heb al een nieuwe telefoon die ik gewoon wil gaan gebruiken. Ik probeer al een tijdje in contact te komen met iemand van Odido om mijn oude simkaart te blokkeren en een nieuwe e-sim via de email op te sturen. Hopelijk kan ik met de nieuwe e-sim wel weer apps downloaden en zo bij mijn bank gegevens en de rest van mijn apps. Want ik heb ook sms verificatie nodig voor al die dingen. Snel graag een reactie om me te kunnen helpen in het buitenland. Het gaat om telefoonnummer XXXop de naam Julian van Oort me geboortedatum XXX en laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer zijn XXX. Laat me weten als er meer nodig is van mijn kant!MvgJulian van Oort[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Plaats deze nooit openbaar. Alleen in je profiel]
Contract van oktober 2023, maar abonnement loopt van dec 23-dec 25. Nu wil ik graag gebruik maken van de recycle deal die ik destijds heb genomen. Kan dat?
November 2023 neem ik een Google Pixel 8 Pro af met een unlimited abonnement. Contractueel wordt vastgelegd dat ik gebruik mag maken van de recycle deal, waardoor het restbedrag á €288 wordt kwijtgescholden. Inmiddels twee jaar later is dit contract verlopen en besluit ik een nieuw toestel aan te schaffen bij jullie, mijn oude toestel wil ik daarom inleveren voor de recycle deal. Ik meld mijn toestel aan voor deze deal via mijn account. Tijdens dit aanmeldingsproces wordt mij direct duidelijk dat Odido niet weet waar zij mee bezig is. Meermaals wordt vermeld dat het pakket naar een UPS punt dient te gaan, terwijl ik vervolgens een verzendlabel van PostNL krijg. Ik besluit mijn pakket dus naar een PostNL punt te brengen, daar wordt deze ook geaccepteerd. Echter wordt mijn verstuurde pakket de volgende dag bij mijn eigen woning aangeboden. Dat is raar, want het pakket moet volgens het label naar Duitsland. Ik neem telefonish contact op met Odido, waar mij wordt aangegeven dat dit een bek
Dag allemaal, sinds ik de iPhone 17 heb, lukt het me niet om CarPlay op te starten. Ook niet via Bluetooth of USB-kabel. Heb geen VPN, Siri is geactiveerd, CarPlay is bij alle instellingen toegestaan, maar het lukt niet. Iemand anders met dit probleem?
Op 12 september heb ik mijn iPhone bij jullie winkel ingeleverd wegens een losgelaten cameraglas. Op het afgiftebewijs dat ik van jullie ontving, staat vermeld dat het toestel geen zichtbare schade had, behalve het cameraglas. Ik ging er vanuit dat dit onder garantie zou worden gerepareerd.Dynafix heeft vervolgens onderzoek gedaan en geconstateerd dat dit niet onder de garantie viel. Zij hebben toen een offerte gestuurd voor het repareren van de camera én backglass. Ook stuurden ze schadefoto's van het toestel. Er was een foto van de voorkant, en twee van de cameramodule. De achterkant van het toestel is op de foto's niet te zien. Waarom staat de voorkant wel op de foto (zonder schade en geen onderdeel van de reparatie) maar de achterkant niet? Er gingen toen nog geen alarmbellen rinkelen omdat ik dacht dat de backglass misschien standaard vervangen moest worden bij een camerareparatie.Ik kwam van een koude kermis thuis toen ik een mail van Dynafix kreeg dat ik maar liefst 460 euro moc
Heeft de iPhone 17 Pro Max eSIM-versie een grotere batterij dan de versie met fysieke SIM-kaart?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.