Skip to main content

Ik heb net mijn nieuwe iPhone 16 binnen. Alle gegevens succesvol overgezet van mijn oude iPhone 6s(!)

Nou heb ik een eSIM geselecteerd.

En ik heb alleen nog geen mobiel netwerk op mijn nieuwe telefoon.

Als ik via Instellingen Mobiel netwerk probeer in te stellen, zegt hij:

Your SIM is not supported (… does not support eSIM transfer), Contact Tele2 NL for assistance.

Ik heb tevens een nieuwe eSIM aangevraagd, maar die probeerde zich tevergeefs weer op het oude toestel te installeren. Mijn oude sim is hierdoor al wel vervallen.

Weet iemand hoe ik mijn nummer op mijn nieuwe tel aan de praat krijg?

Goedemorgen, gaaf dat je je nieuwe iPhone 16 binnen hebt en over wil gaan op eSIM! Voeg direct je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 😊

Goedemorgen, gaaf dat je je nieuwe iPhone 16 binnen hebt en over wil gaan op eSIM! Voeg direct je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 😊

Bedankt Marciano, 

Ik ben inmiddels bij de Phone House langs geweest en zij hebben me een nieuwe fysieke sim geïnstalleerd.

Hoi, superfijn dat ze je zo snel konden helpen aan een nieuwe sim. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 

Reageer