Skip to main content

Beste,

Sinds enkele dagen loop ik tegen het volgende probleem aan. Wanneer ik een website van mij (wellbeeing.org) bezoek op mijn iphone via mijn 5G netwerk van Odido dan krijg ik de melding dat de website onveilig is i.v.m. een ongeldig certificaat. Waneer ik deze website bekijk via mijn vast glasvezelverbinding dan is er niks aan de hand. Als ik de website bekijk op de telefoon van mijn vriendin op het 5G netwerk van Odido dan is er ook geen probleem.

Heeft iemand enig idee waarom ik tegen dit issue aan loop? Bestaat er zoiets als een persoonlijke blacklist en zo ja, hoe haal ik wellbeeing.org van deze lijst? Ik hoor graag wat ik kan doen om dit weer werkend te krijgen.

Dit is een voorbeeld van het ongeldige certificaat ontvangen via het 5G Odido netwerk

Dit is een voorbeeld van het geldige certificaat via mijn vast glasvezelverbinding.

Beste @jasperkuipers  Probeer dit eens i

Zorg er voor dat alles is geüpdatet 

(vergelijk instellingen met instellingen vriendin misschien valt je iets op wat anders is)

Je kan het certificaat tijdens bezoek site op iphone  als vertrouwd instellen door in Instellingen naar 'Algemeen' > 'Info' > 'Vertrouwen van certificaten' te gaan.(staat helemaal onderaan)

Hoe kom ik van de foutmelding 'niet-vertrouwd certificaat' op mijn iPhone af?

Tik op je iPhone op Instellingen, tik vervolgens op Algemeen, tik op Info en scroll vervolgens naar beneden en tik op Certificaatvertrouwensinstellingen. Vervolgens is er een sectie genaamd "VOLLEDIG VERTROUWEN INSCHAKELEN VOOR ROOTCERTIFICATEN". Schakel het vertrouwen in voor het certificaat.

Reageer