Oplichting en geen service!
Ik ben in shock!
10 jaar al dan niet meer ben ik klant bij T-mobiele en nadien Odido. Met smacht heb ik gewacht op de iPhone 16 pro. Deze heb nik met abonnement verlening gekocht en. betaald. Deze was netjes snel geleverd. Maar bij zien van toestel toch de wens voor de Pro Max. Contact gehad met odido klantenservice. Moest opgestuurd worden, dan pas kan je nieuwe bestellen. Ik heb bezwaar gemaakt want zo'n toestel op de postNL zetten is vragen om problemen - berucht dat ze gestolen worden. En ja hoor het toestel is gestolen. PostNL kan het toestel zogenaamd niet vinden. Odido zou zelf onderzoek instellen maar geeft gene terugkoppeling. Inmiddels tig keer aan de lijn gehangen met odido service en elke keer andere medewerker - vaak wordt het e.e.a. uitgezocht en zo maar opgehangen. De personen die je wel verder willen helpen die zetten je lang in de wacht overleggen met iemand en dan hoor ik elke keer wat anders. Ik zou worden terug gebeld gebeurd nooit. Ik zou mij n geld terug krijgen, nog steeds niet gebeurd. Nu vandaag krijg ik de beschuldiging dat ik de telefoon misschien zelf heb gehouden terwijl ik bewijs heb van opsturen met postNL EN aangifte gedaan bij de politie.
ik krijg geen manager aan de lijn. Ik ben in SHOCK.
wij schakelen een advocaat in.
reactie odido/
Goedemorgen Saloua, bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor deze ervaring. Dit gaan we oplossen! Namens het webcareteam komen wij graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, postcode, straatnaam, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer of klantnummer in je profiel. Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mailadres dat bij ons bekend is, komen wij hier z.s.m. bij je op terug! Tot snel, Demy van Odido.