Skip to main content

 

Ik heb nu voor de 3e keer mijn Google Pixel telefoon opgestuurd met dezelfde klachten er is nu 3x niks gerepareerd. Na de 2e keer rammelde er ook iets in de telefoon. Ik ga nu niet akkoord dat ik weer mijn telefoon terug krijg zonder dat deze is gemaakt.

 

Google heeft zelf toegegeven dat er een probleem is met de Pixel 8 en de schermen, dit vind je als je op internet zoekt ook terug. Dynafix is ook geen herkende Google Reparateur. En neem ze ondertussen ook niet meer serieus.

 

Graag zie ik een oplossing tegemoet. Ik heb zelf wel een aantal ideeën. Maar ben benieuwd wat jullie voorstellen. Want heb zelf geen zin om weer voor een week alles in te moeten stellen en dan het toestel weer terug te moeten sturen. Heb voor dit gedoe al een andere telefoon moeten kopen omdat ik anders niet meer bereikbaar ben. Daarnaast ben ik hem ondertussen al meer als een maand kwijt.

 

Graag zie ik een reactie met oplossing tegemoet.

 

Deze email heb ik vorige maand gestuurd en nog geen reactie op gehad. Op de site en in de email staat binnen 6 dagen een passend antwoord. Deze heb ik nog steeds niet gehad.

 

Beetje klaar met jullie handelswijze. Ik snap wel dat er steeds minder mensen naar odido gaan. Geef toch service. Betaal ik genoeg voor.

 

 

 

Datum van ervaring: 26 september 2024

 

Bewerk

Antwoord van Odido

 

Een dag geleden

Hi, allereerst wil ik je bedanken voor het delen van je review. Het is uiteraard hartstikke logisch dat je een goedwerkende telefoon wil hebben en aan ons de taak om ervoor te zorgen dat dit voor jou geregeld wordt. We willen je hier daarom graag bij helpen en de mogelijkheden bekijken! Mocht je dit op prijs stellen, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met ons Webcareteam via Facebook (Odido Nederland) of X (@OdidoNederland). Stuur ons daar ook gelijk je telefoonnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze Community (https://community.odido.nl). Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres matcht met het e-mailadres dat bij ons bekend is, dan kunnen we direct voor je aan de slag! Groetjes, Sam van Odido

Goedemorgen Jeroen, welkom op de Community! Toevallig is jouw topic ook bij mij terecht gekomen en help ik je, zoals beloofd, graag meteen verder. Ik ben voor je gaan kijken in het abonnement en zie dat je gisteren contact hebt gehad met een collega van mij op de klantenservice. Zij heeft een escalatieklacht voor je doorgezet naar onze reparatiespecialisten en ik zie dat deze inmiddels in behandeling genomen is door een collega van mij. Alle informatie die nodig is voor het onderzoek is in handen van onze specialisten. Ik heb op dit moment nog geen update voor je, maar weet dus dat mijn collega's er druk mee bezig zijn! Zodra er meer bekend is zal er contact met je opgenomen worden. Mocht je zelf nog aanvullende informatie of vragen hebben, dan kun je hiervoor het volgende referentienummer gebruiken: 73567596. Zo weten we meteen waar het over gaat! Voor nu zou ik je willen vragen om het onderzoek af te wachten. Als je onze hulp in de tussentijd nodig hebt, laat het dan gerust weten!


Reageer