Vanmiddag mijn eSIM geactiveerd, maar toen werd het stil. Geen bereik meer en ik kan dus ook de service dienst niet bellen. Ik hoop dat jullie dit snel oplossen Odido
Goedemiddag
Zou je ook voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik hoor het graag van je!
Allemaal gedaan. Uiteindelijk naar een Odido zaak gereden. Daar is het opgelost. Maar t was niet een vanzelfsprekendheid.
Hoi Emw, fijn om te lezen dat mijn collega's het in de shop voor je hebben opgelost en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.