Skip to main content

Goedemiddag,

Onlangs heb ik een nieuwe telefoon ontvangen bij een verlenging. Als ik op het knopje druk om mijn esim te activeren op de website van Odido, wordt er helaas nog niet met het netwerk verbonden op mijn telefoon.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Hartelijke groet.

 

Goedemorgen @snzeh, wat fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Ik kijk graag met je mee naar de oplossing hiervoor. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2293. Daarbij zie ik dat je hebt verlengd met de Apple iPhone 15 Pro Max 512GB in het Zwart en hebt gekozen voor een eSIM. Echter, kun je altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen, Als je kiest voor een nieuw toestel, ontvang je deze wel alvast, maar het nieuwe abonnement gaat van start wanneer je huidige abonnement is verlopen. Je huidige abonnement loopt tot en met 8-1-2025. Je nieuwe abonnement met eSIM zal van start gaan op 09-01-2025. De eSIM zal dan automatisch worden geactiveerd, vandaar dat je deze nu ook nog niet kunt activeren. 

Bij je abonnement zie ik dat je nu ook gebruikmaakt van een eSIM. Die dient natuurlijk wel overgezet te worden naar je nieuwe iPhone. Bij het overzetten van je gegevens wordt er ook gevraagd of je je eSIM wilt overzetten. Is dat al gebeurd of was je daar nog niet aan toekomen? Anders kun je altijd via je Mijn Odido account een nieuwe eSIM aanvragen en activeren. 

Als je hulp hierbij nodig hebt of nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten - ik zit voor je klaar! 


Reageer