Skip to main content

Ik kan 1 specifiek nummer niet bellen, namelijk mijn moeder. Zij kan mij wel bellen maar ik kan haar niet bereiken. Andere nummers kan ik gewoon bellen, Zij heeft mij niet geblokkeerd. 

ra ra hoe kan dit

Mirjam

Hallo @lucia_too 

Misschien per ongeluk geblokkeerd? Kan zij dit voor de zekerheid even (laten) controleren of is dat al gedaan?


Hallo @lucia_too 

Misschien per ongeluk geblokkeerd? Kan zij dit voor de zekerheid even (laten) controleren of is dat al gedaan?

is al gecontroleerd. zij heeft mij niet geblokkeerd. Zij heeft mij wel gebeld. maar andersom krijg ik geen contact. vorige week nog wel kunnen bellen.

 


@lucia_too 

En jullie hebben beide een 06 nummer en zijn beide in Nederland?


Ja


Hoi @lucia_too, het enige dat ik me kan bedenken, is dat haar nummer geblokkeerd is óf er is specifiek op de momenten dat je probeerde te bellen toevallig een netwerkprobleem: dat lijkt me zeer onlogisch gezien het dan toevallig op exact die momenten zou moeten zijn en blijkbaar alleen naar dat telefoonnummer. Ik haal de experts erbij!

@Marciano van Odido Kun jij assisteren? 😄


Vandaag bij mijn moeder geweest kan haar nog steeds niet bellen. Zij heeft mij niet geblokkeerd. Ik bel ook niet via wifi. Help


Hoi Lucia, wat apart dat je je moeder niet kan bellen. Is het inmiddels alweer mogelijk om je moeder te bellen? Zo niet, wat krijg je precies te horen als je je moeder probeert te bellen? Vul daarnaast ook je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in. Dan kijk ik graag met je mee!


Ik hoor niets. Alleen "einde gesprek"

 

 


Zij kan mij wel bellen ik kan haar niet bellen.ik ben niet geblokkeerd. Beide o6 nummer in Nederland 


Hallo @lucia_too Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Het zou namelijk ook aan je simkaart kunnen liggen. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt. 

We horen het graag van je! 


Hallo @lucia_too Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel lapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Het zou namelijk ook aan je simkaart kunnen liggen. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt. 

We horen het graag van je! 

 

Telefoon was up to date. Netwerk opnieuw ingesteld. Sim kaart in andere telefoon gedaan. Mijn moeder toen wel kunnen bellen. 

Vervolgens weer via mijn telefoon niet kunnen bellen.

 

Vandaag gespreksgeschiedenis verwijderd en zowaar ik kan mijn moeder weer bellen. Toch blijf ik het raar vinden. Misschien mijn moeder te vaak gebeld😀Zit daar een maximum op?😂

 


@lucia_too Wat fijn dat het toch is gelukt en dat je je moeder weer kunt bellen! Aangezien je met een ander toestel je moeder wel kon bellen, vermoed ik dat er in je toestel iets niet goed stond ingesteld. Vandaar dat ik bovenstaande had aangegeven. Soms helpt het ook om de simkaart eruit te halen en deze opnieuw erin te zetten. Er zit sowieso geen maximum op hoe vaak je iemand kunt bellen, daar ligt het sowieso niet aan. Fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen! 

Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😄


Reageer