Ik kan 1 specifiek nummer niet bellen, namelijk mijn moeder. Zij kan mij wel bellen maar ik kan haar niet bereiken. Andere nummers kan ik gewoon bellen, Zij heeft mij niet geblokkeerd.
ra ra hoe kan dit
Mirjam
Ik kan 1 specifiek nummer niet bellen, namelijk mijn moeder. Zij kan mij wel bellen maar ik kan haar niet bereiken. Andere nummers kan ik gewoon bellen, Zij heeft mij niet geblokkeerd.
ra ra hoe kan dit
Mirjam
Beste antwoord door lucia_too
Hallo
Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Het zou namelijk ook aan je simkaart kunnen liggen. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
We horen het graag van je!
Telefoon was up to date. Netwerk opnieuw ingesteld. Sim kaart in andere telefoon gedaan. Mijn moeder toen wel kunnen bellen.
Vervolgens weer via mijn telefoon niet kunnen bellen.
Vandaag gespreksgeschiedenis verwijderd en zowaar ik kan mijn moeder weer bellen. Toch blijf ik het raar vinden. Misschien mijn moeder te vaak gebeldđZit daar een maximum op?đ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.