Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Hallo, Kan iemand mij helpen?Ik heb ook steeds de melding teveel records gevonden bij toevoegen van een abonnement
Nadat ik gisteren een account heb aangemaakt voor de community kan ik niet meer in de Odido app om mijn abonnementen van mobiel en tv/internet in te zien.Als ik wachtwoord vergeten doe dan zegt hij bij het invullen dat de tijd verstreken is
Net gisteren mijn samsung galaxy 5 pro smartwatch binnen gekregen. Nu wilde ik via de app multisim aanzetten, maar dat kon niet. Gebeld en na verschillende mogelijke oorzaken kwam eruit dat er een it probleem is waar ze niet van weten hoe lang het duurt. Wat ik kwalijk vind is dat jullie nog steeds smartwatches aanbieden met multisim op de website zonder de melding dat het nu niet mogelijk is. Dit zorgt voor teleurgestelde klanten en voelt als misleiding. Ik hoop dat er snel een oplossing komt zodat ik alle functies van smartwatch kan gebruiken. Uit verschillende topics zie ik dat dit al meer als een jaar speelt.
Ik krijg mijn abonnement niet gekoppeld aan mijn Odido account. Krijg een foutmelding “we kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen”
Hoi, Bij het koppelen van mijn internet abonnement aan mijn Odido account ontvang ik geen mail met de 4-cijferige code. Het mail adres dat hij aangeeft is echter wel correct, ik ontvang alleen de mail niet. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt!
Heb zonet een internet+tv abonnement besteld. Daarna een Odido account aangemaakt en succesvol ingelogd. Probeer nu dit abonnement-in-bestelling toe te voegen, maar krijg de melding: Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.Komt dit doordat het abonnement nog niet actief is? Omdat ik ooit iets bij t-mobile/tele2/whatever heb gehad?Zou graag dit abonnement koppelen zodat ik kan zien hoe ver het proces is. Kan iemand mij hiermee assisteren?
Hoi, I recently ported my number from lebara to my Odido mobile subscription. But I can no longer receive the 2 step verification code on login to Odido. As the Odido number is ported to my lebara. Can you help to update my number on my profile to the new ported number?
Ik ben mijn pin- en pukcode kwijt en kan niet inloggen op mijn odido, door de tweestaps verificatie. Hoe los ik dit op?
Goedendag,Via Mijn Odido was er een mogelijkheid om de simkaart te vervangen of duo/ multi sim kaart aan te vragen, echter stond er dat er eerst opgewaardeerd moet worden.Eerst had ik tien euro op de kaart gezet, toen had ik de mogelijkheid om de sim kaart te vervangen.Voor duo sim kaart stond er een melding dat het bedrag op de kaart nog niet voldoende was, waardoor ik weer tien euro heb gestuurd.Hierna was het bedrag nog niet toereikend om duo sim aan te vragen. Pas op de website kwam ik melding tegen dat dit niet voor prepaid geldt.Graag dan deze mogelijkheid in mijn Odido uitzetten.Nu heb ik 20 euro gestort voor niks, want mijn kind maakt dit bedrag niet op.Bedankt. Gr
Hallo , johan weer, na weer gebeld te hebben ,blijkt weer dat in mei wederom niks is uitgekeerd , terwijl t duidelijk in mail stond ,goedgekeurd was en telkens werd gezegd f geduld. Heb contact met radar gezocht via mail , die hadden pas geleden in mei uitzending over odido klachten . Ben net gebeld ,omdat deze zaak wel heel appart was , na 9 maanden geen oplossing , en zo vaak gebeld en gechat, en ook dat t duidelijk wordt gezegd dat er geld gestort zou worden , heb toch nog odido gevraagd naar stand van zaken en ,blijkt dar t nu weer in juni op factuur komt , maar ik geloof t niet meer , medewerkers kunnen niks eraan doen , systeem lijkt de fout in te zitten , maar ik heb zoveel stress gehad en heb echt last ervan nu ,omdat t onrechtvaardig voelt. Heb alle gesprekken en ,screenshots en betaakbewijzen van m'n bank ,bij elkaar en hopelijk krijgen hun wel contact met iemand die hoger is en dit kan en moet oplossen, respect voor medewerkers klantenservice ,die mij netjes te woord staan
Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die gebruikt wordt voor de tweestapsverificatie van de toegang tot Mijn Odido. Heb alleen helaas geen toegang meer tot vorig mobiel nummer (werktelefoon en van baan veranderd) Ik krijg nu dus geen toegang tot Mijn Odido (Internet + TV) en heb hulp nodig.
Account niet gekoppeld mijn odido heel apart dit
Hallo,Het inloggen op “Mijn Odido” via de browser Google Chrome (desktop) lukt vaak niet.Ik krijg dan de melding dat “Deze pagina werkt niet”. “www.odido.nl heeft je te vaak omgeleid.”“Verwijder je cookies”.“ERR_TOO_MANY_REDIRECTS.Ik heb een paar keer alle cookies verwijderd maar dit werkt vaak een paar keer of helemaal niet.En het vervelende is dan ben ik alle cookies van andere bezochte sites kwijt.Ik heb een uitleg gevonden hoe je specifieke cookies van een site kunt verwijderen maar hier kom ik niet uit.Kan vanuit Odido de link die aan “Mijn Odido” gekoppeld zit veranderd worden? Waardoor je niet (meer) wordt omgeleid?Groetjes, Brenda
I Pay my Invoice with ideal 107.36 for my termijn and monthly payment i get also email that payment received my sim was block before now my simcard in unblocked but still in mij odido shows i haven't paid yet i still have to pay and april invoice still shows open but i already paid 107.36 can u plz check my klantnummer 1.21703903
Hallomijn telefoon is gestolen en ik wil nu graag mijn SIM-kaart blokkeren. Ik kan echter niet inloggen in Mijn Odido, omdat dit via 2-staps verificatie gaat en ik de code niet via sms kan ontvangen… daarnaast nog nooit ingelogd bij odido, alleen bij destijds tmobile had ik een account app. Gegeven
Goedenavond,Ik heb TV en Internet voor thuis en daarnaast een mobiel Unlimited Plus abonnement. Verder heb ik voor mijn vrouw en dochter allebei een Samen Unlimited abonnement afgesloten.Nu heb ik een ODIDO accoount waarmee ik toegang heb tot de app.Nu wil ik mijn vrouw ook toegang geven, maar het liefst met eigen account. Ik denk dat dat moet via account koppelen, maar daarvoor heb ik een account voor mijn vrouw nodig en als we die proberen aan te maken krijg ik de melding "Helaas! Deze pagina zit op slot". Kan iemand me vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg? Groeten, Michael
Heb mijn telefoon moeten laten repareren en kom nu niet meer in de app omdat ik geen authenticator heb. Kan er niet eens backupcodes gestuurd worden ?Anyway, ik kan nu niet meer in de app.
Hallo,Recent dacht ik mijn odido account verwijderd te hebben, maar dit was blijkbaar niet het geval. Wel heb ik de 2FA codes hiervoor verwijderd. Oeps. Ik heb nu Odido aangevraagd maar kan dus niet inloggen. Kan een moderator mijn account verwijderen, zodat ik deze opnieuw kan aanmaken?Met vriendelijke groet,Nathan
Beste Odido,Mijn vraag/verhaal is wat ingewikkeld, althans dat denk ik. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.Ik heb 2 mobiele abonnementen bij jullie.Het abonnement dat ik zelf gebruik kan ik niet inzien/verlengen want ik kan niet meer in mijn Odido. Mailadres wat ooit is ingevoerd, kan ik niet meer in, weet ook niet meer welke het is. Tevens is mijn mobiel stuk dus kan daarop ook geen codes of iets van een reset terugzien. Dus ik kan mijn abonnement niet inzien/verlengen etc.Tevens staat er op mijn naam een tweede mobiel abonnement. Deze had mijn ex voordat hij overleed in gebruik en afgesloten op mijn naam en bankrekeningnummer. Daar betaal ik nu al bijna 4 jaar voor zonder daar gebruik van te maken.Kunnen jullie mij helpen om weer in mijn Odido te komen en beid abonnementen daarin te zetten? Lees dat ik jullie dan via prive bericht wat gegevens moet doorsturen. Zou graag willen weten welke gegevens. Alvast grote dank!Groet Gerard
Goedendag, sinds Odido is gekomen kan ik helaas niet mijn abbonoment inzien, of facturen inzien. Mijn accaunt is al gekoppeld aan wat anders zoals al die andere mensen dat hebben.Kunnen jullie dit misschien oplossen voor mij, en ook direct vertellen hoe het zo kan dat iedereen hier last van heeft, Ik heb het eerst een paar maanden gegeven ik dacht lost zichzelf wel op.Geen probleem, wel nieuwsgierig naar hoe dit zo heeft kunnen gebeuren.Met vriendelijke groetenG.A
Hello Odido,I was using the esim since some time and today my telephone was accidentally wiped out. Luckily, I was able to recover all the data from icloud but the sim card didn’t “came back”. My physical sim doesn’t work anymore and since I don’t have the esim I can’t log into the odido service. Can you guys re-activate my esim or my physical sim? Now I see, that esim is actually a bad choice. Kind regardsJan
@Odido Follow-ups Beste lezer, ik heb 24 mei jl. een contactformulier ingestuurd over het wel of niet verlengen van mijn mobiele abonnement. Ik heb hier een bevestiging van ontvangen en de opmekring dat ik binnen 6 dagen antwoord krijg. Dat antwoord heb ik echter nog niet ontvangen terwijl het toch echt wel 6 dagen later is inmiddels. Enig idee of ik nog antoord krijg? Bedankt vast.
Sinds kort odido account. Koppelen met app werkt na zeer herhaaldelijk proberen niet. Ook telefonisch contact heeft geen oplossing opgeleverd.krijg steeds onderstaande melding
Goedemorgen,Ik had een vraagje, ik had een telefoon bij jullie filiaal in Zwolle besteld en is na 1,5 week nog niet binnen om op te halen.Ik had deze tegelijkertijd besteld met die van mijn vriendin zij heeft hem na 3 dagen al kunnen ophalen en ik ben na 1,5 week nog steeds aan het w8en.Het gaat om bestelling nmmr: 213593399Kunnen jullie kijken of deze opnieuw besteld moet worden of deze wel gewoon in de winkel ligt in het filiaal van Zwolle?Alvast heel erg bedankt!
Ik betaal voor meerdere adressen internet, echter deze kan ik niet in 1 portaal beheren. Als ik een internetabonnement wil toevoegen geeft de site aan dat er al een internet abonnement is. Is hiervoor geen oplossing. In dit geval beheer ik het adres van mijn gehandicapte broer, maar zou ook verhuur locaties kunnen zijn.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.