Skip to main content

Hoi, 

Bij het koppelen van mijn internet abonnement aan mijn Odido account ontvang ik geen mail met de 4-cijferige code. Het mail adres dat hij aangeeft is echter wel correct, ik ontvang alleen de mail niet. 

Kan iemand mij verder helpen? 

Alvast bedankt! 

Hoi Anthony, van harte welkom op de Community en goed dat je Mijn Odido wil gebruiken, altijd handig! Apart dat je de mail met de code niet ontvangt. Krijg je 'm niet heel toevallig in je ongewenste of spam map binnen? Laat het me maar weten, anders duik ik er verder in! 😄

Hoi Anthony, van harte welkom op de Community en goed dat je Mijn Odido wil gebruiken, altijd handig! Apart dat je de mail met de code niet ontvangt. Krijg je 'm niet heel toevallig in je ongewenste of spam map binnen? Laat het me maar weten, anders duik ik er verder in! 😄

Hoi Marciano, nee helaas niet. In de ongewenste mailbox zit hij ook niet. 

Hi Anthony, bedankt voor het kijken! Wat apart, ik ben er met een collega van Internet + TV naar aan het kijken, maar we zien op dit moment niet waarom je de e-mail niet zou ontvangen. Even voor de zekerheid, het gaat om het e-mailadres dat je hier op de Community ook gebruikt, t***s@outlook.com?

Hi Anthony, bedankt voor het kijken! Wat apart, ik ben er met een collega van Internet + TV naar aan het kijken, maar we zien op dit moment niet waarom je de e-mail niet zou ontvangen. Even voor de zekerheid, het gaat om het e-mailadres dat je hier op de Community ook gebruikt, t***s@outlook.com?

Klopt, exact hetzelfde mail adres. Ontvang wel gewoon mail, want ook notificaties van dit forum ontvang ik gewoon. 

Hi Anthony, heel apart inderdaad. Heb je toevallig nog een ander e-mailadres dat je kan en wil gebruiken voor Mijn Odido? Zo niet, dan zal ik mijn technische collega's vragen om je huidige lege account te verwijderen, zodat je een nieuw account kan aanmaken. Ik verwacht dat het dan wel moet lukken met het koppelen en het ontvangen van de verificatiecode per mail. Laat het me maar weten!

Reageer