Skip to main content

Hallo, wij stappen binnenkort over van Tele2 naar Odido.

De e-mails die ik ontvang motiveren mij om een account aan te maken en een nieuw abonnement ‘erbij’ te zetten. Echter krijg ik bij de laatste registratie stap (na wachtwoord ingevuld te hebben) een algemene foutpagina met de tekst ‘sorry, er ging iets mis’. Er volgt geen mail en ik kan ook niet inloggen met mijn gekozen wachtwoord.

Jammer om zo te beginnen, maar het heeft vast met overstappen van Tele2 te maken.

Ik hoor het graag als iemand een soortgelijke ervaring heeft.

Hoi @hoi-pipeloi, welkom op onze Community! 😊 Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat er inderdaad geen account bestaat met je e-mailadres. Lukt het wel op deze manier:

• Als je gaat naar onze website: https://www.odido.nl/ en rechtsboven op het poppetje met 'Login' klikt, zie je vervolgens 'Ik heb nog geen account'. Als je hier weer op klikt, kun je je e-mailadres invullen en een account aanmaken met de instructies.

Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hallo @Ishana van Odido 

Bedankt voor je reactie.
Helaas leidt de genoemde procedure naar precies dezelfde registratie pagina, maar toch nog maar even geprobeerd (op mobiel dit keer). Helaas met hetzelfde resultaat…

Hi @hoi-pipeloi, probeer je een nieuw account aan te maken met het e-mailadres wat je ook gebruikt op de community? Heb je toevallig een ander e-mailadres waarop je zou kunnen proberen een account aan te maken? Ik ben namelijk erg benieuwd of dit wel goed gaat of dat je hier dezelfde foutmelding krijgt. Hou je me op de hoogte? 

Hallo @Nora van Odido 
Het is al opgelost.
Ik werd namelijk gebeld door Odido en heb dezelfde registratie stappen doorlopen
en nu werkte het wel!

Het enige verschillen zijn:

• mijn wachtwoord manager niet gebruikt (LastPass)
  • een (ander) wachtwoord heb gebruikt

Ik zie dus 2 mogelijke oorzaken:

• de site kan niet tegen bepaalde karakters in het wachtwoord (het wachtwoord was gegenereerd)
  • de site heeft problemen met het gebruik van een wachtwoord manager (LastPass) in mijn geval.

Het inloggen met LastPass werkt in ieder geval wel :-)
Hopelijk is hier weer iemand mee geholpen!

Groeten,
Willem

Hoi Willem, fijn dat het met een collega aan de telefoon toch is gelukt met de registratie en bedankt voor je uitgebreide terugkoppeling. Goed om voor ons te weten en hiermee help je absoluut klanten die met dezelfde vraag in jouw topic terechtkomen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne zonnige middag! 😄

Reageer