Ik heb de verificatie nog staan op mijn oude nummer, daar worden nu de sms berichten heen gestuurd. Waar kan ik dit aanpassen.
Mvg Ramon
Ik heb de verificatie nog staan op mijn oude nummer, daar worden nu de sms berichten heen gestuurd. Waar kan ik dit aanpassen.
Mvg Ramon
Hi
Ik kan je daarbij helpen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!
Ik heb helaas ditzelfde probleem.
Hi
Zou je mij ook een bericht kunnen sturen met je gegevens? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
ik heb helaas hetzelfde probleem, hij verstuurd de code naar mijn oude nummer.
zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Mvg Nadine
Hi
Hi
Ik heb gereageerd op uw mail.
Dankjewel!
Mvg Nadine
Hi Nadine, bedankt voor de mail! Ik heb je nummer gewijzigd, dus vanaf nu moet je de 2FA code op je nieuwe nummer ontvangen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Hi,
Bij mij wordt de sms naar een nummer gestuurd dat niet bekend is bij mij. Misschien het nummer van de sim voordat het nummerbehoud is doorgevoerd. Kun je mij helpen? Groetjes
je zult de klanten service moeten bellen morgen , die kunnen dan inloggen op je Mijn Odido om zo het 2fa gsm nummer aan te passen
Hi
Hey, het nummer eindigt op 16 maar het zou op 54 moeten eindigen.
Dankjewel
Hoi
Dankjewel! Het werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.