Skip to main content

Ik heb de verificatie nog staan op mijn oude nummer, daar worden nu de sms berichten heen gestuurd. Waar kan ik dit aanpassen. 

 

Mvg Ramon

Hi @Ramon1993 

Ik kan je daarbij helpen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!


Ik heb helaas ditzelfde probleem. 


Hi @Axeanz 

Zou je mij ook een bericht kunnen sturen met je gegevens? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 


ik heb helaas hetzelfde probleem, hij verstuurd de code naar mijn oude nummer. 

zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

 

Mvg Nadine


Hi @NHeynck, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het oude 06-nummer niet van Odido is. Daarom kan ik hem niet verifiëren. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Wil je in dit mailtje ook het oude 06-nummer zetten waar 2FA de code momenteel heen stuurt? En je nieuwe 06-nummer waarop je de code voortaan wil ontvangen. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag! 😄


Hi @NHeynck, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het oude 06-nummer niet van Odido is. Daarom kan ik hem niet verifiëren. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Wil je in dit mailtje ook het oude 06-nummer zetten waar 2FA de code momenteel heen stuurt? En je nieuwe 06-nummer waarop je de code voortaan wil ontvangen. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Ik heb gereageerd op uw mail. 

 

Dankjewel!

Mvg Nadine 


Hi Nadine, bedankt voor de mail! Ik heb je nummer gewijzigd, dus vanaf nu moet je de 2FA code op je nieuwe nummer ontvangen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Hi,

 

Bij mij wordt de sms naar een nummer gestuurd dat niet bekend is bij mij. Misschien het nummer van de sim voordat het nummerbehoud is doorgevoerd. Kun je mij helpen? Groetjes 


je zult de klanten service moeten bellen morgen , die kunnen dan inloggen op je Mijn Odido om zo het 2fa gsm nummer aan te passen


Hi @Faj, als ik op je e-mailadres zoek kom ik op 2 abonnementen uit. Gaat het om het nummer **54 of **24? Laat het me maar weten, dan help ik je direct verder! 😄


Hey, het nummer eindigt op 16 maar het zou op 54 moeten eindigen.

Dankjewel 


Hoi @Faj, ik zie het inderdaad. Ik heb 2FA zojuist gewijzigd naar je eigen nummer (**54). Misschien heeft het systeem een paar minuten nodig om dit te verwerken, maar als je straks inlogt, dan moet je de verificatiecode op je eigen nummer ontvangen. Laat je het me weten of het is gelukt? 


Dankjewel! Het werkt.


Reageer