Skip to main content

Goedendag,

Via Mijn Odido was er een mogelijkheid om de simkaart te vervangen of duo/ multi sim kaart aan te vragen, echter stond er dat er eerst opgewaardeerd moet worden.

Eerst had ik tien euro op de kaart gezet, toen had ik de mogelijkheid om de sim kaart te vervangen.

Voor duo sim kaart stond er een melding dat het bedrag op de kaart nog niet voldoende was, waardoor ik weer tien euro heb gestuurd.

Hierna was het bedrag nog niet toereikend om duo sim aan te vragen. Pas op de website kwam ik melding tegen dat dit niet voor prepaid geldt.

Graag dan deze mogelijkheid in mijn Odido uitzetten.

Nu heb ik 20 euro gestort voor niks, want mijn kind maakt dit bedrag niet op.

Bedankt.

Gr

Een duo sim is inderdaad geen mogelijkheid bij Prepaid. Wel is een balance nodig om kosten voor een vervangende simkaart te betalen.  Misschien heb je dat door elkaar gehaald.

Nee, op Mijn Odido stond bij beide opties dat ik moest opwaarderen om gebruik te kunnen maken van de functie.

Als er bij duo sim duidelijk melding was dat dit geblokkeerd was, had ik geen geld erop gestort.

Dus na 20 euro stond er nog dat melding dat er weinig opgewaardeerd is om geluk te kunnen maken van de optie duo sim

Hallo @Triciaatje, het klopt dat je bij PrePaid geen DUO-sim kunt aanvragen. Dit staat ook vermeld op onze website: https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/hoe-bestel-ik-een-nieuwe-simkaart/000429503#:~:text=Je%20behoudt%20je%20beltegoed.,kan%20geen%20Duo%2Dsimkaart%20aanvragen. Een DUO-sim kost ook € 35,59, vandaar dat er werd vermeld dat je moet opwaarderen. Je kunt bij PrePaid wel andere simkaarten aanvragen, vandaar dat de mogelijkheid er is. Maar een DUO-sim is niet mogelijk. Duo sim is een systeem waarbij je twee simkaarten hebt met hetzelfde telefoonnummer. Dat kan handig zijn wanneer je regelmatig verschillende toestellen gebruikt (of een ouderwetse carkit). Bij PrePaid is dit dus niet mogelijk. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer