Skip to main content

Heb zonet een internet+tv abonnement besteld. Daarna een Odido account aangemaakt en succesvol ingelogd. Probeer nu dit abonnement-in-bestelling toe te voegen, maar krijg de melding: Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

Komt dit doordat het abonnement nog niet actief is? Omdat ik ooit iets bij t-mobile/tele2/whatever heb gehad?

Zou graag dit abonnement koppelen zodat ik kan zien hoe ver het proces is. Kan iemand mij hiermee assisteren?

Hoi Jansipke, van harte welkom op de Community! Leuk dat je 'terug’ bent bij Odido met Internet + TV. Ik zie inderdaad dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een oud account met een inactief mobiel abonnement **63. Deze heb ik zojuist losgekoppeld en verwijderd. Er bestaat nu dus helemaal geen account meer. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Jansipke, van harte welkom op de Community! Leuk dat je 'terug’ bent bij Odido met Internet + TV. Ik zie inderdaad dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een oud account met een inactief mobiel abonnement **63. Deze heb ik zojuist losgekoppeld en verwijderd. Er bestaat nu dus helemaal geen account meer. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Het is nu gelukt, dank.

Goedemorgen, superfijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 

Reageer