Ik krijg in de Odido app continue een melding dat ik mijn mobiele nummer niet kan koppelen. Ik heb gelezen dat dit kan komen doordat er nog een account gekoppeld is vanuit tele2. Is dat mogelijk te ontkoppelen
Hoi Alex, van harte welkom op de Community en leuk om te zien dat je eerder met Tele2 al bij ons zat! Ik zie inderdaad een oud Tele2-abonnement aan je account gekoppeld staan en deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Laat je he tme weten of het is gelukt?
Ik zie dat je ook Internet + TV hebt. Je initialen komen niet volledig overeen tussen dit abonnement en Mobiel. Dus als je Internet + TV koppelt is de kans groot dat je een foutmelding krijgt. Mocht dit het geval zijn, laat het me dan weten. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we je initialen gelijk hebben getrokken zal je ook Internet + TV kunnen koppelen!
Hoi Alex, van harte welkom op de Community en leuk om te zien dat je eerder met Tele2 al bij ons zat! Ik zie inderdaad een oud Tele2-abonnement aan je account gekoppeld staan en deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Laat je he tme weten of het is gelukt?
Ik zie dat je ook Internet + TV hebt. Je initialen komen niet volledig overeen tussen dit abonnement en Mobiel. Dus als je Internet + TV koppelt is de kans groot dat je een foutmelding krijgt. Mocht dit het geval zijn, laat het me dan weten. Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we je initialen gelijk hebben getrokken zal je ook Internet + TV kunnen koppelen!
Zou je dit kunnen delen met je collegas van de telefonische klantenservice? Die hadden namelijk geen idee waar ik het over had.
Nogmaals bedankt! Is het een idee om sowieso mijn initialen gelijk te laten koppelen?
Hey Alex, fijn dat het toevoegen van je Internet-abonnement is gelukt en ik geef het zeker door aan mijn collega's van de telefonische klantenservice, zodat ze je volgende keer ook direct verder kunnen helpen. Abosoluut, ik heb je zojuist een mail gestuurd. Als je daarop reageert met een kopie van je ID en het me laat weten zodra je dit hebt gedaan, dan ga ik direct voor je aan de slag om je initialen te wijzigen. Ik hoor het van je!
Hi Alex, bedankt voor de snelle actie! Ik heb je voorletters gewijzigd, zodat ze overeenkomen met je mobiele abonnement. Houd me maar op de hoogte of het straks allemaal lukt om ook je mobiele abonnement in Mijn Odido te koppelen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.