Hallo , johan weer, na weer gebeld te hebben ,blijkt weer dat in mei wederom niks is uitgekeerd , terwijl t duidelijk in mail stond ,goedgekeurd was en telkens werd gezegd f geduld. Heb contact met radar gezocht via mail , die hadden pas geleden in mei uitzending over odido klachten . Ben net gebeld ,omdat deze zaak wel heel appart was , na 9 maanden geen oplossing , en zo vaak gebeld en gechat, en ook dat t duidelijk wordt gezegd dat er geld gestort zou worden , heb toch nog odido gevraagd naar stand van zaken en ,blijkt dar t nu weer in juni op factuur komt , maar ik geloof t niet meer , medewerkers kunnen niks eraan doen , systeem lijkt de fout in te zitten , maar ik heb zoveel stress gehad en heb echt last ervan nu ,omdat t onrechtvaardig voelt. Heb alle gesprekken en ,screenshots en betaakbewijzen van m'n bank ,bij elkaar en hopelijk krijgen hun wel contact met iemand die hoger is en dit kan en moet oplossen, respect voor medewerkers klantenservice ,die mij netjes te woord staan en ook zien dat t raar is , maar mensen 9 maanden bijna nu bezig met dit , kan echt niet .ik wacht af ,wat eind juni komt , maar gelukkig gaat radar er nu ook mee bemoeien.
Hallo
Wat alvast goed is om te weten: ik ben zelf een moderator van mobiele abonnementen. Mocht het om een Internet + TV abonnement gaan, stuur ik je door naar één van mijn collega's. Zij helpen je dan ook graag verder en willen dit grondig voor je uitzoeken en oplossen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.