Skip to main content

Beste, ik probeer in mijn odido (zowel app als webversie) mijn actieve odido internet+tv abonnement toe te voegen, maar krijg een foutmelding over niet kunnen koppelen van dit mobiele nummer.

Ik las dat Odido dan nog gegevens heeft over een oud abbo die verwijderd moeten worden. Kan dat bij mij ook gebeuren aub ?

Hoi Kolkman, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega en dat het oude account inmiddels is losgekoppeld. Het lijk erop alsof je Mijn Odido-account het nu goed doet. Klopt dat? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Kolkman, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega en dat het oude account inmiddels is losgekoppeld. Het lijk erop alsof je Mijn Odido-account het nu goed doet. Klopt dat? Ik hoor het graag van je! 😄

Beste @Marciano van Odido ,

Na hulp van je collega kon ik inderdaad mijn abbo toevoegen en werkt het naar behoren

Hi Kolkman, fijn dat het met mijn collega is gelukt en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar! 

Reageer