Skip to main content

Ik krijg mijn abonnement niet gekoppeld aan mijn Odido account. Krijg een foutmelding “we kunnen dit  abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen”

Goedemiddag Roos, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat hij een oud account heeft ontkoppeld. Je Mijn Odido-account ziet er nu goed uit. Is alles nu in orde? Of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je! 😄

Goedemiddag Odido,

Ook ik heb hetzelfde probleem, kan mijn mobiel abonnement niet koppelen en krijg ook de melding dat mijn gegevens niet herkend worden 

Hallo @Sharkatec, van harte welkom op onze Community! Als je deze melding krijgt, heeft dat te maken met een technisch issue vanuit onze kant. Excuses hiervoor! Ons IT-team doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Ik zie dat je op 11 juni contact hebt gehad met een collega en dat er inmiddels een case is doorgezet (casenummer: 71317069). De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens de drukte. Het kan best zo zijn dat het eerder wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling kunt verwachten. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Hallo Odido,

Ik kan mijn abonnement van Glasvezel niet koppelen. Ook het pas afgesloten sim only abonnement dat 2-9-2024 ingaat kan ook niet gekoppeld worden..Ik heb vorige week al telefonisch contact gehad maar die persoon kon mij niet helpen en Odido zou contact met me opnemen, maar dat is nog steeds niet gebeurt.

Graag had ik hulp gehad

Hi @Peggy M, welkom op de Community! Ik zie dat er nog een oud 097-account gekoppeld stond aan je e-mailadres. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan zou het moeten lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement(en) te koppelen. Ik kon je Glasvezel en Sim only abonnement niet op je e-mailadres vinden. Controleer wel even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, adres en geboortedatum). Anders lukt het niet om ze te koppelen in 1 account. Mocht het niet lukken, zet dan even je klantnummer van Glasvezel en je 06-nummer in je profiel onder Klantnummer. Dan kan ik altijd nog met je meekijken. Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer