Ik krijg mijn abonnement niet gekoppeld aan mijn Odido account. Krijg een foutmelding “we kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen”
Goedemiddag Roos, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat hij een oud account heeft ontkoppeld. Je Mijn Odido-account ziet er nu goed uit. Is alles nu in orde? Of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je!
Goedemiddag Odido,
Ook ik heb hetzelfde probleem, kan mijn mobiel abonnement niet koppelen en krijg ook de melding dat mijn gegevens niet herkend worden
Hallo
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Hallo Odido,
Ik kan mijn abonnement van Glasvezel niet koppelen. Ook het pas afgesloten sim only abonnement dat 2-9-2024 ingaat kan ook niet gekoppeld worden..Ik heb vorige week al telefonisch contact gehad maar die persoon kon mij niet helpen en Odido zou contact met me opnemen, maar dat is nog steeds niet gebeurt.
Graag had ik hulp gehad
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.