Hallo @Miwassen, welkom op onze Community! Oei, ik hoop dat je toestel alsnog gevonden kan worden. Had je inmiddels ook al aangifte gedaan? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ****6765. Daarvan heb ik direct de simkaart geblokkeerd, zodat je zeker weet dat er niks geks mee kan gebeuren! Zal ik ook gelijk kosteloos een nieuwe simkaart voor je aanvragen? Deze kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuisadres verwachten. Mocht je een nieuw toestel willen, in je account zie ik dat je contract ook al verlengbaar is. Een nieuw toestel kun je dus zo geregeld hebben! Je kunt je verlenging aan ons doorgeven via je Mijn Odido account door te klikken op de knop '’verleng nu'’, zodra je bent ingelogd. Of je kunt even telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Zij doen je met alle liefde een heel mooi en passend aanbod!
Hallo @Miwassen, welkom op onze Community! Oei, ik hoop dat je toestel alsnog gevonden kan worden. Had je inmiddels ook al aangifte gedaan? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ****6765. Daarvan heb ik direct de simkaart geblokkeerd, zodat je zeker weet dat er niks geks mee kan gebeuren! Zal ik ook gelijk kosteloos een nieuwe simkaart voor je aanvragen? Deze kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuisadres verwachten. Mocht je een nieuw toestel willen, in je account zie ik dat je contract ook al verlengbaar is. Een nieuw toestel kun je dus zo geregeld hebben! Je kunt je verlenging aan ons doorgeven via je Mijn Odido account door te klikken op de knop '’verleng nu'’, zodra je bent ingelogd. Of je kunt even telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Zij doen je met alle liefde een heel mooi en passend aanbod!
Hai hai, klopt idd! Ja uiteraard aangifte gedaan, maar ja die mensen zijn al lang gevlogen...
Ja heel graag een nieuwe simkaart! Maar inloggen gaat dus niet bij Odido door die 2 stapsverificatie... dus contract verlengen ook niet 🫣
In elk geval bedankt voor deze goede zorgen tot nu toe.
Groetjes Mariell en Erik
@Miwassen snap ik! Ik heb zojuist kosteloos een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze kun je binnen 3 werkdagen bij je thuis verwachten. Als je deze binnen hebt, wil je mij dan een bericht sturen in dit topic? Dan kan ik 'm voor je activeren of neem even telefonisch contact op met één van onze collega's via call of breng een bezoekje aan één van onze winkels. Zij kunnen je ook hierbij helpen!
Geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten!
Mijn telefoon is gisteren gestolen. Inloggen in Mijn ODIDO onmogelijk vanwege tweestapsverificatie.
Kan ik ook hulp krijgen bij blokkeren sim en nieuwe ontvangen? Dan kan ik snel een nieuw toestel regelen. Ik kom ook al in aanmerking voor verlenging dacht ik. Dank alvast!
Beste @haveevee Wat triest dat je telefoon weg is. Doe altijd uit voorzorg online aangifte zodat je bewijs hebt dat je simkaart is misbruikt.
Ben je vandaag al naar een shop geweest om alles te regelen?
https://www.odido.nl/winkels
Beste @haveevee Wat triest dat je telefoon weg is. Doe altijd als voorzorg online aangifte.
Ben je vandaag al naar een shop geweest om alles te regelen?
https://www.odido.nl/winkels
Nee, in mijn woonplaats is de winkel op zondag gesloten. Ik kan ook gen aangifte doen omdat ik geen toegang tot DigiD heb zonder telefoon. Zo handig allemaal, die tweestapsverificatie. Dus ik ga morgen maar in persoon naar politieburo.
@haveevee
Hopelijk kunnen de moderators je morgen snel helpen om je kaart te blokkeren.
Doet u liever persoonlijk aangifte? Bel 0900 - 8844 (belkosten) om een afspraak te maken. Je kan eventueel ook met rijbewijs bij DidiD inloggen. https://digid.nl/inloggen
.
Is uw telefoon gestolen?
- Is uw telefoon gestolen en kunt u niet met een ander mobiel apparaat inloggen met DigiD, kijk dan op digid.nl wat u moet doen.
- Heeft u intussen een andere telefoon met een nieuw nummer? Log dan eerst in bij DigiD en verander onder Mijn gegevens uw nummer. Nu kunt u online aangifte doen.
dankjewel, deze info heb ik zelf ook gevonden. ik kan dus niet bellen.
op de digid website is niets te vinden over inloggen zonder telefoon, ik kom er niet omheen. ik kan dus geen ander # invoeren.
de link naar de digid site op de site van de politie werkt overigens niet(bij mij in elk geval).
Beste @haveevee Ga je vandaag langs een shop of heb je hier nog hulp nodig?
Goedemorgen @haveevee, niet fijn dat je telefoon is gestolen! Het gaat om het nummer **26, klopt dat? Ik heb je simkaart alvast geblokkeerd. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan doen we nog een extra controle en dan bestel ik direct een nieuwe simkaart voor je!