Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die gebruikt wordt voor de tweestapsverificatie van de toegang tot Mijn Odido. Heb alleen helaas geen toegang meer tot vorig mobiel nummer (werktelefoon en van baan veranderd) Ik krijg nu dus geen toegang tot Mijn Odido (Internet + TV) en heb hulp nodig.
Goedemorgen Gert, van harte welkom op de Community! Ik help je graag met het wijzigen van het 06-nummer dat ingesteld staat voor tweestapsverificatie (2FA). Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Wil je in deze mail ook direct het 06-nummer zetten waar je de verificatiecode voortaan op wil vervangen? Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik direct voor je aan de slag en dan kan je binnen no time weer in Mijn Odido!
Goedemorgen Gert, van harte welkom op de Community! Ik help je graag met het wijzigen van het 06-nummer dat ingesteld staat voor tweestapsverificatie (2FA). Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Wil je in deze mail ook direct het 06-nummer zetten waar je de verificatiecode voortaan op wil vervangen? Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik direct voor je aan de slag en dan kan je binnen no time weer in Mijn Odido!
Dankjewel voor de reactie. Ik heb je zojuist gemaild met de gewenste informatie. Alvast dank voor je moeite!
Goedemorgen Gert, bedankt voor je mail met de kopie! Ik heb je nieuwe 06-nummer gekoppeld aan tweestapsverificatie. Als je straks (geef het even 30 minuten) inlogt op Mijn Odido dan ontvang je de SMS op je nieuwe nummer. Laat je het me weten of het is gelukt?
Goedemorgen Gert, bedankt voor je mail met de kopie! Ik heb je nieuwe 06-nummer gekoppeld aan tweestapsverificatie. Als je straks (geef het even 30 minuten) inlogt op Mijn Odido dan ontvang je de SMS op je nieuwe nummer. Laat je het me weten of het is gelukt?
Goedemiddag Marciano, helemaal gelukt! Ontzettend bedankt voor de moeite, ik kan weer overal bij
Goedemorgen Gert, fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.