Skip to main content

Account niet gekoppeld mijn odido heel apart dit

Hallo @Marokkaan0342 

In je mijn Odido account moet je het abonnement zelf koppelen, wil je meerdere abonnementen koppelen dan moeten ze op dezelfde naam staan.

Wat is de foutmelding die je ziet bij het koppelen?


Hij is al gekoppeld zegt ie naar dit is niet zo


Hallo @Marokkaan0342 

In je mijn Odido account moet je het abonnement zelf koppelen, wil je meerdere abonnementen koppelen dan moeten ze op dezelfde naam staan.

Wat is de foutmelding die je ziet bij het koppelen?

Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.


@Marokkaan0342 Hallo, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, zie ik dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het koppelen niet lukt. Geen zorgen, ik heb je account zojuist verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Dan zou het moeten werken! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! 


Reageer