Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Ik wil mijn Mobiel abonnement koppelen en krijg de volgende melding: Dit mobiele nummer kennen we niet.Echter bij het resetten van mijn account, krijg ik wel een activatiebericht op mijn mobiele nummer
beste,bij aanvragen esim krijg ik melding dat ik deze niet mag downloaden??
Hallo!Ik heb pas geleden een Samen Unlimited gehaald om mijn zus toe te voegen. Nu is alles gelukt, maar elke keer als ik ga naar “Eindgebruiker beheren” en haar de e-mail stuur zodat ze toegang krijgt zodat ze haar verbruik kan zien, etc, krijgt ze de melding “Deze link is al eerder geactiveerd”. Is dit omdat ze al een account heeft, of? Alvast bedankt!
Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."Ik heb dit probleem sinds ik een nieuwe telefoon heb maar ik kan het in geen migelijkheid veranderen.Kunnen jullie me helpen?Growten Kim
Mijn mobiel abonnement is niet meer gekoppeld aan hetzelfde account als de rest (T-mobile/Odido Thuis) om onbekende redenen. Nu staat er als ik mijn mobiele abonnement weer wil toevoegen:Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.(Maar dat abonnement stond voor zover ik weet op hetzelfde mailadres, toch blijkbaar een ander account)
Beste moderators,Graag mijn accounts verwijderen, zowel van Mijn Odido als de Community.Als feedback wil ik meegeven dat het heel vreemd is dat ik dit niet zelf kan doen in mijn profielen. Dat is veilig genoeg, want ik moet zelf eerst inloggen. Bij voorbaat dank.
Hallo, Ik probeer mijn eSIM te downloaden via mijn Odido maar ik krijg een toegang te zien. Wie o wie kan mij verder helpen?
Goedendag,is het mogelijk om de opzegdatum aan te passen? Ik heb vorige week mijn abonnement opgezegd vanwege het verhuizen naar het buitenland. Ik heb toen heel enthousiast 1 februari opgegeven maar dit moet 8 februari zijn. Kan dat gewijzigd worden?
Hallo community leden,Na verlenging van mijn abbonement (goeie black friday deal) kon ik Netflix niet meer kiezen als extra. Dus koos ik Videoland. Vervolgens een mail van Videoland dat ze het spijtig vonden dat ik via Odido had opgezegd (?).Contact met Videoland (whatsapp) en werd verwezen naar Odido. Medewerkster gesproken en die stuurde me tot 2x een link. Resultaat hetzelde: binnen mijn Odido treedt er een fout op.Zie screenshots.Ik heb nu Videoland maar uit gezet. Was er wel klaar mee!Iemand die deze problemen herkent? Groet,Mario
Ik ben laatst overgestapt naar een Odido abonnement met mobiel en dit abonnement is recent geactiveerd. Alleen als ik mijn abonnement probeer te koppelen aan de Odido app lukt dat tot de sms en dan zegt hij: “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.” Ik heb vroeger wel al eerder een keer een abonnement gehad bij Odido met het id en adres van mijn vader, maar dat adres en het id zijn nu veranderd. Nu vraag ik me af of dit gewoon een storing is of dat er een ander probleem is?
Ik ben het wachtwoord van mijn odido account vergeten. De link in de mail waarop ik moet drukken om een nieuw wachtwoord aan te maken werkt niet. Ik kom dan niet op de juiste pagina in de app.
Hoi, ik krijg als ik inlog op zowel de app als de website en de factuur/betaalgegevens wil aanpassen altijd onderstaande foutmelding. Graag zou ik willen inschakelen voor zowel mijn mobiele als thuis abonnement dat de facturen met BTW gespecificeerd worden. En de instelling inschakelen dat ik de facturen als PDF per email krijg. Zou u dit anders voor mij kunnen aanpassen in het systeem?Zou het ook mogelijk zijn de reeds ontvangen facturen nog met BTW te ontvangen? Ik heb vroeger deze instelling wel aan gehad, maar deze blijkt op een bepaald moment verloren/gereset te zijn.
Hoi ik heb een nieuw abbonoment die vandaag is ingegaan met nummer behoudt. alleen ik kan nu niet mijn abbonoment inzien in de app omdat die waarschijnlijk nog staat verbonden met de ander. kan iemand mij er mee hepen
Ik heb mijn telefoon een tijdje geleden gereset, waardoor de Odido-app ook verwijderd werd. Maar toen ik de app opnieuw installeerde en mijn abonnement wilde toevoegen, kreeg ik de foutmelding: “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”
Goedemorgen, sinds zondag een nieuw abonnement bij Odido. Ik had eerst een abonnement op naam van mijn moeder, maar heb met nummerbehoud nu een abonnement op mijn naam. Deze is afgelopen zondag ingegaan. Het is dan ook vanaf afgelopen zondag dat ik probeer mijn abonnement toe te voegen aan de app, maar dat lukt dus niet. ik ben reeds 2x in een Odido winkel geweest bij mij de buurt, maar ze zeggen elke keer dat ik moet wachten tot mijn oude abonnement uit het systeem is verwijderd. Maar dat kan 8 tot 20 uur duren? Maar die tijd is al verstreken. Ze ondernemen verder ook weinig actie in de winkel dan slechts te zeggen dat ik moet wachten. Is hier iemand die mij kan helpen?
Beste Medewerker, Mijn abonnement zou niet gekoppeld kunnen worden aan mijn account omdat deze al gekoppeld kan zijn. Echter heb ik maar 1 account en kan ik deze niet ontkoppelen, zou iemand van jullie wellicht deze handmatig op het juiste account willen koppelen? Alvast bedankt voor jullie tijd, werkse.
dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. is het abonnement toegevoegd aan een ander account? verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw. goedenavond dit krijg ik te zien als ik mijn abonnement probeer toe te voegen op mijn Odido app. Iemand die me kan helpen?
I recently switched from prepaid to subscription, both on Odido, and maintained my number. I cannot link the subscription on the app. I receive an error message saying the number is already linked to another account. I don't have another account. This seems to be a common problem, but the only solution I see is someone from Odido removing the previous account for you. I tried to contact customer service but received no reply. How can I add my new subscription so I can view my invoices?
Hi there,I lost my old sim card so ordered new sim card, well received.However I tried to log in with IDIN to activate my new sim on mijn odido but it occurs error messages continuously. How could I solve this problem? Could you manage with activating my sim card? Thank you in advance!
Sinds kort heb ik een abonnement tv/internet bij Odido, ik zie die echter niet terug als ik inlog op mijn Odido. Ik krijg wel de vraag of ik die wil koppelen, echter lukt dat niet. Als het goed is staat beide abonnementen op mijn naam, het enige verschil zou het bankrekeningnummer kunnen zijn. Voor mijn mobiel anno is het een nummer van de ABN, voor tv/internet de Rabo.
Goedemorgen, Wanneer ik mijn abonnement probeer toe te voegen aan mijn odido account krijg ik de melding: “Is al toegevoegd aan dit of een ander account”. Echter is dit NIET het geval. Telefonisch krijg ik ook niemand te pakken en sta ik continue in de wacht. Iemand hier die mij kan helpen?
Hallo, het lukt mij niet op mijn mobiele abonnement aan mijn account te koppelen. Ik krijg de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account van Odido. Mijn abo is vandaag in gegaan en ben in het verleden eerder klant geweest van T-Mobile. Hoe kan ik nu mijn nieuwe abo koppelen aan mijn Odido account? Alvast bedankt!
Als ik de 2 stapsverificatie van Google gebruik als daar om gevraagd wordt krijg ik de melding: De code klopt niet. Probeer het nog een keer?Ik heb meerdere keren geprobeerd maar kan niet in mijn account komen om mijn abonnement aan te passen. Graag verneem ik welke stappen ik dien te ondernemen om weer in te kunnen loggen. Alvast bedankt.
Hoi Odido! als ik de Odido app op mijn Apple Watch installeer dan zie ik op mijn horloge MY T-mobile staan. 🫢. Dat lijkt mij niet de bedoeling.
Goedemorgen,Ik ontvang geen sms code om in te loggen in Mijn Odido. Ik heb het geprobeerd via de pc, mobiele webbrowser en de app. Meerdere keren geprobeerd, maar ontvang niks. Graag hulp.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.