Skip to main content

Ik ben laatst overgestapt naar een Odido abonnement met mobiel en dit abonnement is recent geactiveerd. Alleen als ik mijn abonnement probeer te koppelen aan de Odido app lukt dat tot de sms en dan zegt hij: “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.” Ik heb vroeger wel al eerder een keer een abonnement gehad bij Odido met het id en adres van mijn vader, maar dat adres en het id zijn nu veranderd. Nu vraag ik me af of dit gewoon een storing is of dat er een ander probleem is?

Hi ​@DaantjeBanaantje1234, welkom op onze Community! Wat leuk dat je een nieuw mobiel abonnement bij ons hebt aangevraagd, daar zijn we blij mee! Ik vermoed zelf dat er iets niet goed staat in onze systemen bij je gegevens. Of probeer je het mobiele abonnement toe te voegen aan een bestaand account voor Internet + TV? Dat is alleen mogelijk als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen bij beide abonnementen. Anders krijg je deze melding te zien. 

Graag kijk ik met je mee of alles goed staat ingesteld. Kun je alleen nog je telefoonnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 😄

Ik heb vroeger een account gehad met hetzelfde email adres, alleen heb ik nu een abonnement met voordeel op het adres van mijn moeder en vroeger stond het adres van mijn account op het adres van mijn vader.

Hi ​@DaantjeBanaantje1234, bedankt voor het aanvullen van je telefoonnummer! Ik zie alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met de geboortedatum die bij ons bekend is, zou je dit willen aanpassen en ons hierna een seintje willen geven? Dan kan ik gelijk voor je nakijken hoe het precies zit met het adres. 

Hi ​@Nora van Odido 

Ik heb mijn probleem grotendeels opgelost door mijn emailadres te veranderen en een ander account te maken met mijn primaire email adres. Ik zie nu dat mijn adres nog niet correct is omdat ik 2 cijfers teveel heb bij dit adres (dit hoort het cijfer 15 te zijn maar er staat 15 47) en ik denk dat ik hierdoor geen klantvoordeel krijg. Ik heb nu wel mijn abonnement gekoppeld aan mijn odido dus ik heb wel een overzicht over mijn data.

Hoi Daan, fijn dat het inmiddels wel is gelukt met je Mijn Odido-account en dat je je abonnement kan inzien! Ik zie inderdaad de 47 toevoeging in het systeem. Ik heb je zojuist per SMS een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier aan me door? En wil je de juiste geboortedatum in je profiel invullen? Als ik beide gegevens heb, kan ik het huisnummer corrigeren. Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Ik heb mijn geboortedatum aangepast. De code die ik heb gekregen is: 8634175

Hey Daan, bedankt voor het aanpassen van je geboortedatum en het doorgeven van de verificatiecode! Ik heb de incorrecte toevoeging weggehaald, dus je huisnummer staat nu goed. Nu moet het dus ook helemaal lukken met Klantvoordeel. Ik zie het ook al direct in het systeem staan. Laat je het me weten of alles nu klopt en of het is gelukt met Klantvoordeel? 😄

Hey Daan, bedankt voor het aanpassen van je geboortedatum en het doorgeven van de verificatiecode! Ik heb de incorrecte toevoeging weggehaald, dus je huisnummer staat nu goed. Nu moet het dus ook helemaal lukken met Klantvoordeel. Ik zie het ook al direct in het systeem staan. Laat je het me weten of alles nu klopt en of het is gelukt met Klantvoordeel? 😄

Ja, alles klopt nu met het klantvoordeel en de mijn odido app. Heel erg bedankt!

Goedemorgen Daan, fijn dat alles nu klopt en dat Klantvoordeel aangemeld staat. Graag gedaan en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😊

Reageer