Skip to main content

 

Mijn mobiel abonnement is niet meer gekoppeld aan hetzelfde account als de rest (T-mobile/Odido Thuis) om onbekende redenen. 


Nu staat er ​​als ik mijn mobiele abonnement weer wil toevoegen:​​​​​

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

(Maar dat abonnement stond voor zover ik weet op hetzelfde mailadres, toch blijkbaar een ander account)

Ik heb dit probleem ook. Kan ik een privébericht naar een moderator sturen om dit op te lossen?


Hoi @gebruiker0001, ik heb direct met je meegekeken en als ik het goed heb, wil je je internet + tv abonnement koppelen aan je mobiele abonnement in 1 Mijn Odido-account, klopt dat? Dit is niet mogelijk, omdat beide abonnementen net op andere voorletters staan. Ik kan je een mail sturen waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega's zorgen er dan voor dat je voorletters overeenkomen voor beide abonnementen, zodat je ze kan koppelen.

Ik zie nog een ander abonnement op hetzelfde adres staan. Deze staat echter geheel op naam van iemand anders en kan daarom niet gekoppeld worden aan de 2 bovenstaande abonnementen. Mocht je dit wel willen, dan is er contractovername nodig. Anders kan er een apart Mijn Odido gebruikt worden om dit abonnement in te zien. 

Laat het me maar weten of bovenstaande klopt. Dan stuur ik je de mail! 😄


Hoi @Marciano van Odido, ik wil inderdaad mijn internet + tv abonnement koppelen aan mijn mobiele abonnement in 1 account. Op dit moment kan ik alleen mijn internet + tv abonnement inzien. Ik ontvang de mail graag. Het andere abonnement dat op een andere naam staat hoeft niet gekoppeld te worden.


Hi @gebruiker0001, fijn dat is dat in ieder geval duidelijk en dat gaan we fixen! Ik heb je zojuist de mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Binnen enkele dagen zal een collega je voorletters gelijk trekken voor beide abonnementen, zodat je ze kan koppelen in Mijn Odido. Ik verwacht dat dit vrijdag en anders maandag wel geregeld is. Laat je het me weten of het dan is gelukt? Mocht het maandag nog niet werken, laat het me dan weten. Dan check ik gelijk of mijn collega's al aan jouw case zijn toegekomen! 😄


@Marciano van Odido Ik heb een mail ontvangen dat mijn persoonsgegevens zijn aangepast, maar als ik het abonnement probeer te koppelen krijg ik nog steeds dezelfde melding. Hoe kan dit opgelost worden?


@gebruiker0001 ik heb dit gelijk voor je uitgezocht en ik zag dat de naam nog steeds niet overeenkwam met je Internet + TV abonnement. Ik heb zojuist de naam van je Internet + TV abonnement gewijzigd naar dezelfde naam als bij je mobiele abonnement. Ook zag ik dat je mobiele abonnement niet goed ingesteld stond en dat er inderdaad een ander account gekoppeld was. Deze heb ik gelijk verwijderd. Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Het zou nu moeten lukken en ik verneem het graag van je! 


@Pharwin van Odido het is gelukt, bedankt!


Ik heb het zelfde probleem. Kan iemand mij helpen? 


Hoi @IAppleI, stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt. Dan kijk ik graag met je mee! 


Hier hetzelfde probleem. Kan iemand mij hiermee helpen?


Hallo ​@WvdB2003, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat het abonnement op de achtergrond nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Geen zorgen, dit kan ik voor je loskoppelen. Echter, mis ik alleen nog je postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in je profiel. Kun je die invullen? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 


Hoi Pharwin, ik heb de informatie toegevoegd aan mijn profiel.


Hi ​@WvdB2003, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb het oude abonnement direct voor je losgekoppeld! Zou je nu opnieuw willen proberen om het huidige abonnement aan je account te koppelen? Dit zou nu gelijk goed moeten gaan! 


Hoi Nora,

 

Het is gelukt, bedankt voor het oplossen.


Hoi ​@WvdB2003 fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Nora: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een heel fijn weekend gewenst! 😄


Reageer