Beste,
Ik probeer mijn account te koppelen maar krijg als bericht dit abonnement is al toegevoegd of aan dit of een ander account. Is dit account toegevoegd aan een ander account verwijder hem dan eerst.
Hoe kan ik dit oplossen?
Groet Petra
Beste,
Ik probeer mijn account te koppelen maar krijg als bericht dit abonnement is al toegevoegd of aan dit of een ander account. Is dit account toegevoegd aan een ander account verwijder hem dan eerst.
Hoe kan ik dit oplossen?
Groet Petra
Hoi Petra, van harte welkom op de Community! Ik help je hier graag bij. Ik zie dat er nog een account uit 2021 gekoppeld stond aan je 06-nummer. Deze heb ik alvast verwijderd. Ik zie daarnaast nog een Mijn Odido-account waar je 06-nummer wel aan gekoppeld staat op e-mailadres v***6@gmail.com. Wil je dit account ook verwijderen? Zet dan je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan regel ik dit voor je!
Goedemorgen Marciano,
Ik heb het in mijn profiel gezet. Als deze ook verwijdert is dan kan ik weer een nieuw account aanmaken?
Groet,
Petra
Goedemiddag
Laat je even weten of het is gelukt? We horen het graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.