Skip to main content

Beste,

 

Ik probeer mijn account te koppelen maar krijg als bericht dit abonnement is al toegevoegd of aan dit of een ander account. Is dit account toegevoegd aan een ander account verwijder hem dan eerst.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

Groet Petra

Hoi Petra, van harte welkom op de Community! Ik help je hier graag bij. Ik zie dat er nog een account uit 2021 gekoppeld stond aan je 06-nummer. Deze heb ik alvast verwijderd. Ik zie daarnaast nog een Mijn Odido-account waar je 06-nummer wel aan gekoppeld staat op e-mailadres v***6@gmail.com. Wil je dit account ook verwijderen? Zet dan je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan regel ik dit voor je! 😄


Goedemorgen Marciano,

Ik heb het in mijn profiel gezet. Als deze ook verwijdert is dan kan ik weer een nieuw account aanmaken?

Groet,

Petra

 

 


Goedemiddag ​@Petraik, ik neem het stokje even over van mijn collega. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb direct gekeken en zag inderdaad wat hij bedoelde. Dat account heb ik zojuist voor je verwijderd en het ook het nummer losgekoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 😄


Reageer