Skip to main content

Hallo, Ik probeer mijn eSIM te downloaden via mijn Odido maar ik krijg een toegang te zien. Wie o wie kan mij verder helpen?

Hallo @FFDimmen, welkom op onze Community! Ik zag dat je al eerder een reactie had gegeven in dit topic: 

Daar had ik je al van een reactie voorzien! Graag wil ik aangeven om het centraal te houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen. Alvast bedankt. Laat je me even weten of het inmiddels is gelukt? Ik verneem het graag! 😄

Hallo @FFDimmen, welkom op onze Community! Ik zag dat je al eerder een reactie had gegeven in dit topic: 

Daar had ik je al van een reactie voorzien! Graag wil ik aangeven om het centraal te houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen. Alvast bedankt. Laat je me even weten of het inmiddels is gelukt? Ik verneem het graag! 😄

Yes het is na 5 uur gelukt om de eSIM te downloaden… jammer dat het personeel aan de telefoon niet goed is opgeleid om dit probleem meteen te tackelen. Ook de chatbot was veel bezet. niet doorheen te komen. 

5 kostbare uren helaas niet kunnen benutten

@FFDimmen Superfijn dat het is gelukt! Excuses dat dit niet eerder is gecommuniceerd, ben het zeker met je eens dat het al eerder verteld had kunnen worden, sorry! Uiteindelijk is het gelukkig allemaal goedgekomen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je voor nu nog een hele mooie avond toe! 

E-sim download werkt niet meer: ​​https://www.odido.nl/my/esim-download — Deze pagina zit op slot.

Hi @R S, welkom! Het is niet de bedoeling om in meerdere topics te '’spammen'’ over hetzelfde onderwerp. Op deze manier wordt het onoverzichtelijk voor ons. Dit staat ook in onze huisregels vermeld: 

1 reactie in een topic is meer dan voldoende of start gerust je eigen topic. Ik zag dat je al een eigen topic hierover had aangemaakt, daar zal ik zo snel mogelijk bij je terugkomen met een reactie! 

Ik probeer ook mijn esim te downloaden via mijn odido, maar ik word doorgestuurd naar de pagina met ‘geen toegang’. Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen? 

Hoi ​@Milouzq, is het inmiddels gelukt met je eSIM? Ik zie namelijk geen eSIM (meer) klaarstaan in je Mijn Odido-account. Zo niet, zet dan de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan bestel ik een nieuwe voor je. Dan moet het lukken om 'm te downloaden en te activeren. Ik hoor het graag van je! 😊

Hoi ​@Milouzq, is het inmiddels gelukt met je eSIM? Ik zie namelijk geen eSIM (meer) klaarstaan in je Mijn Odido-account. Zo niet, zet dan de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan bestel ik een nieuwe voor je. Dan moet het lukken om 'm te downloaden en te activeren. Ik hoor het graag van je! 😊

Hi, nee nog steeds niet gelukt met de esim downloaden. Ik zet de iban in mijn profiel!

Hoi ​@Milouzq, bedankt voor het invullen van je IBAN. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail naar je gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt met de activatie? 

Hi, kunt u mij misschien helpen? Ik had graag willen bellen naar jullie maar dat kan nu niet omdat mijn simkaart niet werkt. Gisteren was ik in duitsland, en mijn 5G deed het niet. Ik heb toen wat dingen aangevinkt, en toen heb ik ook mijn e-sim verwijderd.. nu werkt mijn mobiel internet helemaal niet meer, en heb ik ook geen service op mijn telefoon. Ik heb geprobeerd een nieuwe e-sim te downloaden via de mijn odido app, maar zodra ik hem wil openen geeft die aan dat de pagina op slot zit. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Hoi ​@Milouzq, bedankt voor het invullen van je IBAN. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je besteld en de QR-code per mail naar je gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt met de activatie? 

Hi, kunt u mij misschien helpen? Ik had graag willen bellen naar jullie maar dat kan nu niet omdat mijn simkaart niet werkt. Gisteren was ik in duitsland, en mijn 5G deed het niet. Ik heb toen wat dingen aangevinkt, en toen heb ik ook mijn e-sim verwijderd.. nu werkt mijn mobiel internet helemaal niet meer, en heb ik ook geen service op mijn telefoon. Ik heb geprobeerd een nieuwe e-sim te downloaden via de mijn odido app, maar zodra ik hem wil openen geeft die aan dat de pagina op slot zit. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Hi ​@Ceydarzd, we kijken graag met je mee naar een oplossing! Echter, is het niet de bedoeling om in meerdere topics te '’spammen'’ over dezelfde vraag. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het ook overzichtelijk voor ons. Ik zie dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Daar zal een collega of ik zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 

Hi Marciano, het lukt mij al 2 weken niet om mijn esim te activeren. De fysieke simkaart ben ik kwijtgeraakt, waardoor ik alleen via IDIN deze kan activeren. Maar zodra ik dit doe wordt ik teruggestuurd naar de odido website en krijg geen bevestigingsemail. 

Hoi ​@Milouzq, wat apart dat het ook niet via de QR-code lukt. De eSIM die ik had besteld is inmiddels ook verdwenen uit Mijn Odido. Lukt het wel om de eSIM enkel te downloaden? Dus zonder proberen te activeren?

Zo ja, dan bestel ik een nieuwe eSIM voor je. Deze hoef je dan alleen te downloaden en met een extra verificatie kan ik 'm voor je activeren.

Heb je een Odido Shop in de buurt zitten? Loop dan zeker binnen, dan weet je zeker dan je snel met een actieve nieuwe eSIM weer naar buitenloopt. Neem hiervoor alleen wel je ID mee. 

Ik hoor graag van je of het lukt om de eSIM te downloaden!

Hoi ​@Milouzq, wat apart dat het ook niet via de QR-code lukt. De eSIM die ik had besteld is inmiddels ook verdwenen uit Mijn Odido. Lukt het wel om de eSIM enkel te downloaden? Dus zonder proberen te activeren?

Zo ja, dan bestel ik een nieuwe eSIM voor je. Deze hoef je dan alleen te downloaden en met een extra verificatie kan ik 'm voor je activeren.

Heb je een Odido Shop in de buurt zitten? Loop dan zeker binnen, dan weet je zeker dan je snel met een actieve nieuwe eSIM weer naar buitenloopt. Neem hiervoor alleen wel je ID mee. 

Ik hoor graag van je of het lukt om de eSIM te downloaden!

Hoi, de esim is voor een ander nummer op mijn naam. Ik heb al meerdere keren de esim gedownload, maar het lukt niet om hem te activeren. Vandaag ook al een half uur aan de lijn geweest met een collega van jullie en die kwam er helaas ook niet uit. 

Hi ​@Milouzq, kun je aangeven om welk nummer het gaat en kun je deze vermelden in je profiel? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het andere nummer tegen dat eindigt op ***9794. Is dat het nummer waar het om gaat? Daarbij zie ik dat er een nieuwe eSIM is geactiveerd, deze staat nu ook gekoppeld. Het simkaartnummer hiervan eindigt op ***1713. Is dat van de juiste eSIM? 

Ik hoor het graag van je! 

Hi ​@Milouzq, kun je aangeven om welk nummer het gaat en kun je deze vermelden in je profiel? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het andere nummer tegen dat eindigt op ***9794. Is dat het nummer waar het om gaat? Daarbij zie ik dat er een nieuwe eSIM is geactiveerd, deze staat nu ook gekoppeld. Het simkaartnummer hiervan eindigt op ***1713. Is dat van de juiste eSIM? 

Ik hoor het graag van je! 

Hoi, het nummer klopt maar het simkaartnummer eindigt op ***8124. 

​@Milouzq Ik heb gelijk gekeken bij het nummer wat eindigt op ***9794 en ik zie inderdaad dat de simkaart wat eindigt op  ***8124 nog klaar stond voor activatie. Geen zorgen, deze heb ik zojuist voor je geactiveerd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Reageer