Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen in mijn account vanwege beveiliging

  • 18 July 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Sinds t-mobile is overgestapt op odido kan ik niet meer in mijn account, elke keer als ik inlog dan krijg je het ‘Extra beveiliging’ scherm alleen daar staat een 06 nummer die niet van mij is!

ik heb ook geen idee van wie dat 06 nummer is, ik ben de enige die toegang heeft tot het abonnement en was ook de enige die in het verleden bij t-mobile thuis het internet had aangevraagd.

ik heb al vaak zat met odido gebeld en ze snappen niet hoe dit kan en zeggen dat ze het hebben aangepast naar mijn 06, maar dat is helemaal niet zo en ik begin het echt zat te worden.

 

ik heb dit probleem op alle apparaat, dus meerdere pc's laptops en mobiele telefoons geprobeerd.

 

is het echt zo moeilijk om mijn 06 toe te voegen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @mugen4u, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1649. Dit betreft een PrePaid-aansluiting. Dat is het account waar je nu ook mee inlogt en daar staat het e-mailadres van je profiel aan gekoppeld. Om in te kunnen loggen, voeren we altijd een Tweestapsverificatie in om fraude tegen te gaan. Zo is je account namelijk nog beter beveiligd. Aan je Internet + TV abonnement zie ik een ander account gekoppeld, waar al een hele lange tijd niet mee is ingelogd. Kun je mij anders een privébericht sturen met het nummer wat je probeer toe te voegen en met welk e-mailadres je inlogt? Dan kan ik met je meekijken! 😄

Reageer