Skip to main content

Beste moderators,

Graag mijn accounts verwijderen, zowel van Mijn Odido als de Community.

Als feedback wil ik meegeven dat het heel vreemd is dat ik dit niet zelf kan doen in mijn profielen. Dat is veilig genoeg, want ik moet zelf eerst inloggen.

Bij voorbaat dank.

Hi ​@yastard, welkom op onze Community, dit maak ik graag voor je in orde! Kun je je volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan zal ik daarna eerst je Mijn Odido account verwijderen en vervolgens je Community account! Wel blijft je topic bestaan, zodat anderen kunnen meelezen. Alleen je naam wordt aangeduid als '’Anonymous'’ en je account zal dan ook niet meer bestaan. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Hi ​@yastard,  thanks voor het sturen van je privébericht met je gegevens! Ik zie verder dat alles klopt. Ik heb zojuist je Mijn Odido account verwijderd en ga bij deze ook je Community account verwijderen. Mocht je nog vragen hebben, weet dat je altijd opnieuw een account kunt aanmaken via onze Community. Of neem gerust telefonisch contact op door te bellen naar 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Of via ons webcareteam op op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). We helpen je graag op elke manier! 

Reageer