Skip to main content

Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."

Ik heb dit probleem sinds ik een nieuwe telefoon heb maar ik kan het in geen migelijkheid veranderen.

Kunnen jullie me helpen?

Growten Kim

Hi @Kimvanree, wat leuk dat je onze Community gevonden hebt! Welkom! Ik help graag verder met het koppelen van je Mobiele nummer aan een Mijn Odido account. Wanneer ik zoek op je mailadres, vind ik geen mobielnummer terug. Zou je voor mij het bij ons bekende mailadres willen koppelen aan je Community account? In verband met veiligheidsredenen kan ik enkel hier op zoeken. Ik hoor graag van je!


Hi @Kimvanree, wat leuk dat je onze Community gevonden hebt! Welkom! Ik help graag verder met het koppelen van je Mobiele nummer aan een Mijn Odido account. Wanneer ik zoek op je mailadres, vind ik geen mobielnummer terug. Zou je voor mij het bij ons bekende mailadres willen koppelen aan je Community account? In verband met veiligheidsredenen kan ik enkel hier op zoeken. Ik hoor graag van je!

Excuus voor mijn mega late reactie. Ik kom nog steeds niet verder. Zou je me nog kunnen helpen? Ik heb mijn email adres bij mijn gegevens gezet. Groeten Kim van Ree


Hi ​@Kimvanree geen probleem! Dank voor het invullen van je gegevens. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zag dat deze gekoppeld stond aan een ander account met een ander e-mailadres. Geen zorgen, deze heb ik zojuist voor je losgekoppeld en ook het account verwijderd. Kun je het nu proberen toe te voegen? Het zou nu moeten werken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en welke melding je precies te zien krijgt!


Reageer