Skip to main content
10000 Topics
Data en belofte die niet nagekomen worden
T-mobile gebeld voor een vaste glasvezel verbinding. Dat kom allemaal geregeld worden voor 17-08-2023. Tijdens het gesprek ook meteen mijn mobile abonnement genomen met nummerbehoud. Mobil is perfect verlopen beloftes zijn nagekomen. Helaas kan ik dit niet over het vaste internet zeggen. De glasvezel kabel moet nog naar binnen worden gebracht. 1ste belletje naar de klantenservice. Hier werd mij medegedeeld dat de data in de bouwvak valt. Nummer van VolkerWessels Telecom gekregen. VWT gebeld, hier kreeg ik te horen dat de order op geannuleerd staat. Zij kunnen niks doen zolang de onder op geannuleerd blijft staan. Dus weer T-mobile gebeld. Ze hebben het neergelegd bij hun backoffice. Na 3 dagen VWT gebeld. Nog steeds de order op geannuleerd. Weer T-mobile gebeld. Ik krijg morgen of overmorgen mail over de aansluiting. Ik denk niet dat ik mail krijg. Want de beloftes maken ze niet waar. 17-08 zou een wensdatum zijn. Activatie van de verbinding is 6-09. Waarom word er bij verkopen van je abonnement gezegd dat op 17-08 ik een verbinding heb. De data die T-mobile roept. Kunnen ze niet waar maken. Ik ben nu al teleurgesteld in T-mobile vast. Ik heb nog geen glasvezel kabel binnen en ben al teleurgesteld. Open Dutch fiber beheert het netwerk van T-mobile voor activatie. Glasvezel kabeltje word naar binnengebracht door VWT en Gudion installeert je modem. Als het zo doorgaat dan hoef ik het paars/roze glasvezel kabeltje niet. Dan maar naar het oranje glasvezel kabeltje. Beheer bij Reggefiber. Glasvezel word naar binnen gebracht door VWT. KPN doet de rest. Ik had meteen bij KPN een glasvezel abonnement moeten nemen. Of bij het oude koperwerk van KPN moeten blijven. Spijt komt altijd te laat. Klantenservice T-mobile is zeer vriendelijk. Mobiele is perfect. Maar vaste glasvezel aansluiting zeer slecht geregeld.
Mediabox heeft last van wegvallend geluid om dezelfde tijdsperiode.
Hoi iedereen. Heb opgemerkt dat het geluid om de 59-60 minuten voor een seconde weg valt op de Mediabox. Het lijkt altijd te gebeuren na dezelfde tijdsperiode. Voorbeeld met een periode van 60 minuten: 08:00 Mediabox aangezet met de afstandsbediening 09:00 Geluid valt 1 seconde weg 10:00 Geluid valt 1 seconde weg Het probleem lijkt niet aanwezig te zijn in de Odido TV app op de Samsung TV. Echter lijkt het wel voor te komen in de Android TV versie van de app voor de Chromecast 4K (2020). Het aparte aan dit probleem is dat het niet uit maakt waarnaar er gekeken wordt. Ongeacht of dat een TV Gids Replay, een Opname of Live TV is. Er mag zelfs tussen die verschillende manieren van kijken worden gewisseld. Stel je kijkt eerst 25 min Live TV en daarna een opname van 100 min. Dan zal het geluid even wegvallen nadat er (ongeveer) 35 minuten van de opname bekeken is. De andere apps op Chromecast en de Samsung TV zoals Disney+, Netflix en HBO Max werken probleemloos. Het lijkt dus te liggen aan de Odido TV app (op de Mediabox). De geluidsinstellingen van de Mediabox zijn na de installatie nooit gewijzigd. Merkt iemand anders het ook dat het geluid om dezelfde tijdsperiode (circa 60 min) een seconde wegvalt op de Mediabox? Het gebeurd tijdens het kijken van opnames, Live TV en Replay vanuit de TV gids. Als er tussendoor wordt gewisseld van tv-kijk manier blijft het probleem voorkomen. De Android TV Odido app is gebruikt op een Google Chromecast 4K (2020). Odido TV app (Chromecast) versie 1.4.3232 De gebruikte Samsung TV is een QE43Q60T. Odido TV app (Tizen) versie 1.0.20 Odido TV app (Mediabox) versie 2.0.2104 Huidige Mediabox Firmware: v12.8.3939

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen