Graag zou ik hierbij mijn Klik & klaar willen opzeggen. Het is nu onmogelijk, want ik heb die optie nergens.
Bedankt alvast!
Graag zou ik hierbij mijn Klik & klaar willen opzeggen. Het is nu onmogelijk, want ik heb die optie nergens.
Bedankt alvast!
Hi
Daar kan ik je bij helpen. Omdat je buiten de bedenktijd valt heb je een opzegtermijn van 1 maand. Graag ontvang ik nog een bevestiging van het opzeggen, dan zet ik het in gang voor je.
Opzeggen per brief kan ook
Stuur je brief dan naar:
Odido Service bv
Postbus 16272
2500BG Den Haag
In de brief of e-mail zet je in ieder geval:
Naam van degene die het abonnement heeft afgesloten
Adres, postcode en woonplaats
Telefoonnummer
Klantnummer (vind je in Mijn Odido)
Geboortedatum
Betaalrekening waarmee je je abonnement betaalt
Datum waarop je je abonnement opzegt (wel even rekening houden met je opzegtermijn voor Odido)
Welke diensten je wil opzeggen
De reden dat je opzegt
Het is handig als je de brief aangetekend verstuurt. Zo weet je zeker dat je brief goed bij ons aankomt.
Als je hebt opgezegd, krijg je van ons een bevestiging. Daar staat je opzegdatum in.
Hi
Daar kan ik je bij helpen. Omdat je buiten de bedenktijd valt heb je een opzegtermijn van 1 maand. Graag ontvang ik nog een bevestiging van het opzeggen, dan zet ik het in gang voor je.
Hierbij, Bedankt!
Ik heb het abonnement opgezegd
Niet mijn abonnement opzeggen Tommie, want ik blijf gewoon een tevreden klant.
Ik heb alleen aan Niel Stevens willen aangeven hoe HIJ zijn abonnement ook schriftelijk kan opzeggen.
Groeten,
Berry
Komt goed
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.