Skip to main content

Ik heb in de 30 jaar dat ik internet gebruik nog nooit een monteur nodig gehad, dus de monteurafspraak van Guidion heb ik geannuleerd in de veronderstelling een DIY pakket te krijgen. Hier lees ik echter dat een monteur verplicht is? Ten eerste, waarom kan je die afspraak annuleren als het verplicht is? Ten tweede, kan Odido alsnog de afspraak laten inplannen?

Het is me ook niet duidelijk bij wie ik moet zijn, want Guidion en Odido wijzen naar elkaar..

Hallo @DutchSheep 

Een glasvezel installatie moet altijd door een monteur gedaan worden. Deze sluit alles aan, registreert de mediaconverter indien nodig en doet de administratieve afhandeling zodat je contract in kan gaan en je gebruik kunt maken van klantvoordeel.

Je kan de afspraak annuleren/wijzigen indien je bent verhinderd, een moderator kan je hopelijk helpen met het aanmaken van een nieuwe opdracht. Staat je klantnummer in je community profiel?

Hallo @DutchSheep 

Een glasvezel installatie moet altijd door een monteur gedaan worden. Deze sluit alles aan, registreert de mediaconverter indien nodig en doet de administratieve afhandeling zodat je contract in kan gaan en je gebruik kunt maken van klantvoordeel.

Je kan de afspraak annuleren/wijzigen indien je bent verhinderd, een moderator kan je hopelijk helpen met het aanmaken van een nieuwe opdracht. Staat je klantnummer in je community profiel?

Bedankt voor je uitleg. Ik heb even moeten zoeken naar dat nummer, maar die heb ik nu toegevoegd aan mijn profiel. Nu hopen dat de moderators actief zijn op dit forum ;-)

Hoi @DutchSheep, ik wil het graag direct voor je uitzoeken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoAlvast bedankt! Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido , bedankt! Ik heb het juiste nummer nu toegevoegd. Het e-mailadres van hier is inderdaad anders dan van de aanvraag, maar zijn beide wel van mij. 

Hey @DutchSheep, ik heb Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Als het goed is ontvang je zo een bericht om een afspraak in te plannen! 

Hey @DutchSheep, ik heb Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Als het goed is ontvang je zo een bericht om een afspraak in te plannen! 

Ja heb ik ontvangen, de afspraak is ingepland. Bedankt!

Fijn om te horen @DutchSheep

Reageer