Ik heb in de 30 jaar dat ik internet gebruik nog nooit een monteur nodig gehad, dus de monteurafspraak van Guidion heb ik geannuleerd in de veronderstelling een DIY pakket te krijgen. Hier lees ik echter dat een monteur verplicht is? Ten eerste, waarom kan je die afspraak annuleren als het verplicht is? Ten tweede, kan Odido alsnog de afspraak laten inplannen?
Het is me ook niet duidelijk bij wie ik moet zijn, want Guidion en Odido wijzen naar elkaar..
Hallo
Een glasvezel installatie moet altijd door een monteur gedaan worden. Deze sluit alles aan, registreert de mediaconverter indien nodig en doet de administratieve afhandeling zodat je contract in kan gaan en je gebruik kunt maken van klantvoordeel.
Je kan de afspraak annuleren/wijzigen indien je bent verhinderd, een moderator kan je hopelijk helpen met het aanmaken van een nieuwe opdracht. Staat je klantnummer in je community profiel?
Hallo
Een glasvezel installatie moet altijd door een monteur gedaan worden. Deze sluit alles aan, registreert de mediaconverter indien nodig en doet de administratieve afhandeling zodat je contract in kan gaan en je gebruik kunt maken van klantvoordeel.
Je kan de afspraak annuleren/wijzigen indien je bent verhinderd, een moderator kan je hopelijk helpen met het aanmaken van een nieuwe opdracht. Staat je klantnummer in je community profiel?
Bedankt voor je uitleg. Ik heb even moeten zoeken naar dat nummer, maar die heb ik nu toegevoegd aan mijn profiel. Nu hopen dat de moderators actief zijn op dit forum ;-)
Hoi
Hoi
Hey
Hey
Ja heb ik ontvangen, de afspraak is ingepland. Bedankt!
Fijn om te horen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.