Hallo, volgende week komt Guidion alles aansluiten.
ik wil graag mijn modem instellingen bekijken, kan ik modem zelf insteken en aansluiten of gaat dan mijn abonnement van start en sluit Ziggo mij vervolgens af?
Hallo, volgende week komt Guidion alles aansluiten.
ik wil graag mijn modem instellingen bekijken, kan ik modem zelf insteken en aansluiten of gaat dan mijn abonnement van start en sluit Ziggo mij vervolgens af?
Hallo
De ONT wordt aangesloten door de monteur omdat het glasvezel betreft en mogelijk moet de ONT ook nog worden geactiveerd.
Je kan de router aansluiten achter het Ziggo modem om instellingen te bekijken. Op deze manier gaat je abonnement niet van start en Ziggo stopt niet.
Merci . Met welke ip dan inloggen want http://192.168.1.1 werkt niet? Ip modem ziggo?
Hoe log ik vervolgens in?
Verbindt een laptop of pc met de Zyxel, ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.
Internet zal niet werken op de Zyxel maar dit kan ook zonder internet.
Super, kan dat niet met wifi via mijn MacBook?
Kan ook, je bent dan verbonden zonder internet maar de web interface is gewoon toegankelijk.
Wireless Key is het wachtwoord.
Mocht je een veiligheidsmelding krijgen, gewoon geavanceerd en doorgaan
Bedankt zo snel, super.
Echter krijg melding deze verbinding is niet privé en kom dan niet verder meer
Je kan gewoon op Geavanceerd klikken en doorgaan, het is een standaard melding maar je loopt verder geen gevaar.
Kan met geen mogelijkheid inloggen, blijft hangen.
Gebruikersnaam admin en het wachtwoord is het Login Password dat achter de router staat. Mocht het niet werken probeer het dan eens na een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken.
Dank, gelukt. Lees overigens dat ont bij aanleg door odf zelf aangesloten kan worden.?
Lijkt mij niet zo moeilijk
Dat zou kunnen maar de installatie dient te worden afgemeld door Guidion.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.