Hi @Pizzaguy, welkom op onze Community!
Een storing vermelden wij alleen als het gaat om een algemene storing waar meerdere klanten door geraakt zijn. Dit is geen storing maar een kabelbreuk. De klantenservice heeft een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen het spoedig voor je oppakken en hopelijk kunnen ze dit snel verhelpen!
Uiteraard vergoeden wij de dagen dat je geen diensten hebt. Daarnaast kunnen wij een vouchercode geven voor onbeperkt toegang tot ons 4g netwerk. Heb jij een Odido of Ben mobiel abonnement? Dan stuur ik je graag een code op.
Hi @Pizzaguy, welkom op onze Community!
Een storing vermelden wij alleen als het gaat om een algemene storing waar meerdere klanten door geraakt zijn. Dit is geen storing maar een kabelbreuk. De klantenservice heeft een ticket voor je aangemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen het spoedig voor je oppakken en hopelijk kunnen ze dit snel verhelpen!
Uiteraard vergoeden wij de dagen dat je geen diensten hebt. Daarnaast kunnen wij een vouchercode geven voor onbeperkt toegang tot ons 4g netwerk. Heb jij een Odido of Ben mobiel abonnement? Dan stuur ik je graag een code op.
Kunnen jullie gewoon niet mijn contract ontbinden.
Ik krijg van jullie klantenservice alleen maar leugens en afspraken die niet na worden gekomen. We gaan dag 5 in dat ik geen internet heb. Odido kan wel een oplossing bieden, door bijv tijd klik en klaar internet aan te bieden, maar dat kost jullie geld en dat willen jullie niet (niet verzonnen, antwoord van jouw collega’s) maar mij al 5 dagen zonder internet laten is blijkbaar oké.
om die reden stel ik odido in gebreke en wil ik dat mijn contract met terugwerkende kracht vroegtijdig wordt beëindigd zodat ik de overstap kan sneller naar een ander provider die wel bereid is om tot een oplossing te komen.
hoe durf je als provided z’n slechte klantenservice te leveren.
Een kabelbreuk is een een individueel probleem en staat daarom niet op de website.
Je moet een leverancier wel in staat stellen om een storing te verhelpen. Binnen zo'n korte tijd een ingebrekestelling roepen snijd geen hout. Een kabelbreuk ligt ook buiten de invloedsfeer van een dienstprovider. Afhankelijk van de plek van de breuk is misschien zelfs een vergunning nodig. De termijn bij consumentenlijnen, zonder SLA, ligt meer op een maand.
Het alternatief wat wordt geboden is een Unlimited voucher. Je betaald voor de downtijd geen abonnement kosten, die worden achteraf gecrediteerd.
Een kabelbreuk is een een individueel probleem en staat daarom niet op de website.
Je moet een leverancier wel in staat stellen om een storing te verhelpen. Binnen zo'n korte tijd een ingebrekestelling roepen snijd geen hout. Een kabelbreuk ligt ook buiten de invloedsfeer van een dienstprovider. Afhankelijk van de plek van de breuk is misschien zelfs een vergunning nodig. De termijn bij consumentenlijnen, zonder SLA, ligt meer op een maand.
Het alternatief wat wordt geboden is een Unlimited voucher. Je betaald voor de downtijd geen abonnement kosten, die worden achteraf gecrediteerd.
Die unlimited voucher gaat niet op aangezien ik een mobiel abonnement heb bij KPN. Dus geen oplossing waar ik gebruik van kan maken.
Gecompenseerd worden voor de dagen dat ik geen internet heb lijkt mij niets meer dan normaal aangezien betalen voor een dienst die niet geleverd wordt, ook bij wet geregeld is. Jullie doen netalsof ik daar “blij” van moet worden terwijl het een minimale en wettelijk vereist is.
het zou sieren als odido iets van moeite zou doen om een tussentijdse oplossing aan te bieden, maar net zoals jij, weiger jullie dit te doen (middels een klik en klaar internet waarbij ik via 5g weer online kan zijn).
maar goed, de kosten die ik nu maak omdat ik thuis niet kan internetten, zullen verhaald worden bij odido omdat nogmaals, vanuit odido geen oplossing wordt geboden, ook niet op dag 6 :)
Na 6 dagen eindelijk een monteur langsgeweest die het met 10 min in de wijk kast knutselen het probleem heeft opgelost. Waarom er 5 dagen lang (ieder dag gebeld) geweigerd is om een monteur te sturen is mij een raadsel.
echt ***** service van odido.
ik verwacht gecompenseerd worden voor 6 dagen
@Pizzaguy Super fijn om te lezen dat de kabelbreuk inmiddels is verholpen!
Ik wil graag de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je in het systeem zetten. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Dank @Pizzaguy, ik heb de vergoeding voor je in gang gezet. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!