Skip to main content

Helaas wil ik bij deze per direct mijn klik & klaar abbonement opzeggen, in de eerste 4 dagen erg veel problemen ondervonden en talloze uren aan de telefoon gehangen waar odido niks voor mij kon betekenen. 

Toen ik een mail kreeg dat de problemen waren opgelost terwijl toen juist de problemen begonnen was het de druppel.... 

 

Ik wil graag omdat ik nog binnen de herroepingstermijn val per direct opzeggen. Ik doe het graag via deze weg omdat het telefonisch niet heeft gebleken te werken.... Wil iemand van de medewerkers mijn abonnement per direct beeindigen? 

 

Groet 

J.M de Vries

Hey ​@CrossfireNL, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. De klantenservice moet dit ook gewoon kunnen, vreemd dat ze je niet hebben kunnen helpen. Ik heb het abonnement per direct voor je opgezegd. Je ontvangt hier spoedig een bevestiging van! 


Hey ​@CrossfireNL, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. De klantenservice moet dit ook gewoon kunnen, vreemd dat ze je niet hebben kunnen helpen. Ik heb het abonnement per direct voor je opgezegd. Je ontvangt hier spoedig een bevestiging van! 

Mijn dank is groot, scheelt een hoop geklier.


Hey ​@CrossfireNL, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. De klantenservice moet dit ook gewoon kunnen, vreemd dat ze je niet hebben kunnen helpen. Ik heb het abonnement per direct voor je opgezegd. Je ontvangt hier spoedig een bevestiging van! 

Hallo Tommie,

ik wil mijn klik en klaar abbo ook opzeggen. Het werkt hier absoluut niet naar tevredenheid. Vorige week twee keer contact gehad met de technische dienst. maar het heeft niet geholpen. Het werkt hier absoluut niet goed. Telefonisch opzeggen is een enorm probleem. Gister twee keer geprobeerd (na doorverbinden er steeds uitgegooid). Vanochtend de eerste keer vlot doorgekomen, maar na de derde keer doorverbinden (steeds de verkeerde afdeling) er weer uitgegooid. Weer terugbellen, 3 kwartier in de wacht, doorverbinden en na een uur weer eruit gegooid. Ik ben er zo klaar mee! Klantenservice is absoluut niet berekend op alles~! Ze weten niet hoe ze moeten doorverbinden ofzo. Ik verwacht ook coulance, ik wil graag dat het per 09/12 stopt bij jullie. Ik heb het een kans gegeven, want het is een nieuw product met opstartproblemen, maar u kunt niet leveren wat wordt beloofd in mijn geval.

 

Graag wil ik dat u dit regelt voor mij en ik zou graag een bevestiging willen ontvangen, ik wil niet weer bellen naar de klantenservice.

Bvd Mvg Johan


Hey ​@JWHjong, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan, echter zie ik dat het abonnement gister voor je is opgezegd. De bevestigingen worden op dit moment nog handmatig verstuurd en kan een paar werkdagen duren. Houd je e-mail goed in de gaten, ik ga er vanuit dat de bevestiging spoedig afgeleverd wordt!

 


Reageer