Hey @CrossfireNL, welkom op onze Community!
Goed dat je dit aangeeft. De klantenservice moet dit ook gewoon kunnen, vreemd dat ze je niet hebben kunnen helpen. Ik heb het abonnement per direct voor je opgezegd. Je ontvangt hier spoedig een bevestiging van!
Goed dat je dit aangeeft. De klantenservice moet dit ook gewoon kunnen, vreemd dat ze je niet hebben kunnen helpen. Ik heb het abonnement per direct voor je opgezegd. Je ontvangt hier spoedig een bevestiging van!
Mijn dank is groot, scheelt een hoop geklier.
Hallo Tommie,
ik wil mijn klik en klaar abbo ook opzeggen. Het werkt hier absoluut niet naar tevredenheid. Vorige week twee keer contact gehad met de technische dienst. maar het heeft niet geholpen. Het werkt hier absoluut niet goed. Telefonisch opzeggen is een enorm probleem. Gister twee keer geprobeerd (na doorverbinden er steeds uitgegooid). Vanochtend de eerste keer vlot doorgekomen, maar na de derde keer doorverbinden (steeds de verkeerde afdeling) er weer uitgegooid. Weer terugbellen, 3 kwartier in de wacht, doorverbinden en na een uur weer eruit gegooid. Ik ben er zo klaar mee! Klantenservice is absoluut niet berekend op alles~! Ze weten niet hoe ze moeten doorverbinden ofzo. Ik verwacht ook coulance, ik wil graag dat het per 09/12 stopt bij jullie. Ik heb het een kans gegeven, want het is een nieuw product met opstartproblemen, maar u kunt niet leveren wat wordt beloofd in mijn geval.
Graag wil ik dat u dit regelt voor mij en ik zou graag een bevestiging willen ontvangen, ik wil niet weer bellen naar de klantenservice.
Bvd Mvg Johan
Hey @JWHjong, welkom op onze Community!
Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan, echter zie ik dat het abonnement gister voor je is opgezegd. De bevestigingen worden op dit moment nog handmatig verstuurd en kan een paar werkdagen duren. Houd je e-mail goed in de gaten, ik ga er vanuit dat de bevestiging spoedig afgeleverd wordt!