Skip to main content

Hallo,

Vandaag heb ik mijn Odido pakket ontvangen, omdat er over een kleine drie weken een monteur komt om de boel aan te sluiten.

Nou heb ik het volgende kastje ontvangen

Maar deze had ik twee jaar geleden ook (bij een andere provider!) en daar kon de monteur bij ons niets mee. Deze moet je erover heen schuiven, maar dat ging bij ons niet. Alle alarmbellen gingen bij mij meteen af, omdat wij twee jaar geleden hierdoor een paar maand zonder internet hebben gezeten.

Uiteindelijk kwam het volgende kastje:

En hebben ze ons er telefonisch doorheen geloodst omdat er een monteur zo vriendelijk was in zijn vakantie privetelefoonnummer te geven.

Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest.

Ik zie het nu op tijd en heb er een vervelende ervaring mee, dus ik wilde meteen contact opnemen, maar krijg via de chat niemand te pakken.

Kan ik hier geholpen worden door een medewerker van Odido?

Alvast bedankt.

Hallo ​@Naomi25 

Je glasvezelaansluitpunt ligt los op de grond? Misschien kan de monteur het huidige kastje werkend krijgen met Odido.

Hallo ​@Naomi25 

Je glasvezelaansluitpunt ligt los op de grond? Misschien kan de monteur het huidige kastje werkend krijgen met Odido.

Ja, zo lag die al inderdaad. Toen we hier kwamen wonen lag die er al maar werd het nog niet gebruikt. Het lag op de grond. Wij hebben het op de vensterbank gelegd, haha 😅 Maar goed door al die problemen van twee jaar terug wil ik wel graag de bevestiging van een monteur dat dit gaat lukken of dat er altijd een reservekastje wordt meegenomen, want de monteur komt op de dag dat mijn huidige contract afloopt, dus het moet wel die dag geregeld worden.

Bump

Bump

Ik verzoek je vriendelijk om niet te bumpen.

Zie  mijn onderschrift, vul alles in. Als de moderators morgen niet reageren zal ik ze op dit topic wijzen in de hoop dat😂 verder kan ik niets voor je betekenen 

Dank! 

Bump

Dank! 

Kun je als superuser dan mijn vraag beantwoorden of doorsturen? De chat werkt niet, er zijn nooit adviseurs beschikbaar en het heeft best wel spoed, over anderhalve week komt de monteur al.

Bump

Dank! 

Kun je als superuser dan mijn vraag beantwoorden of doorsturen? De chat werkt niet, er zijn nooit adviseurs beschikbaar en het heeft best wel spoed, over anderhalve week komt de monteur al.

Ga ik doen. Lees mijn vorige aangepaste bericht 

@Naomi25 Hoi

Jij hebt een TK01 FTU dat wit kastje.

Deze hoort op de muur te zitten.

Maar dat maakt voor de werking niet uit.

Het nieuwe zwarte ONT kastje wordt hierop geschoven.

Uiteraard hoort die oude zwart kastje niet daarop te zitten.

Die zal er eerst vanaf moeten.

Een beetje monteur kan dit doen.

Reageer