Hallo Odido,
Sinds begin juli zit ik met een VDSL aansluiting van Odido, om de tijd te overbruggen tot mijn glasvezel aansluiting actief wordt. Al een aantal maanden geleden zijn er mensen geweest om de binnenaansluiting te regelen. Er hangt dus keurig netjes een FTU bij mij in de meterkast. Hierna zou zogenaamd een pakket van Odido opgestuurd moeten worden en zou ik een afspraak moeten kunnen maken via guidion om de apparatuur van Odido aan te laten sluiten. Al dit laatsten is nooit gebeurt. Er is ook geen pakket of apparatuur hier aanwezig, buiten dat van de VDSL aansluiting uiteraard. Ik heb hiervoor een poosje geleden al met Odido over gebeld en kreeg te horen dat het waarschijnlijk in de wijkkast nog geregeld moest worden en dat dit zeer waarschijnlijk na de bouwvak zou gebeuren. Nu zitten we in oktober en is er nog steeds niks veranderd. Is er iemand die met mij mee kan kijken hoe het nu zit? Iedere hulp wordt gewaardeerd!
Met vriendelijke groet,
W.
Beantwoord
Glasvezel installatie Kaatsheuvel
Beste antwoord door Woutty
Hoi
Alleen maar goed nieuws deze keer; De monteur van Delta (dus inderdaad niet KPN) is geweest en het probleem zat blijkbaar bij de centrale verderop. Dit op opgelost en ik heb nu een werkende glasvezelaansluiting! Nogmaals mijn dank voor jullie assistentie! 🙏
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.