Skip to main content

Wie van Odido kan het signaal weer aanzetten?

We wilden overstappen naar KPN maar doordat het niet werd geïnstalleerd hebben we de deal geannuleerd. Inmiddels was ons signaal er wel afgehaald dus inmiddels al 1 week geen internet en tv.

Mijn eigen provider Odido zou het signaal wel weer even terugzetten. Echter 1 week later en dagelijks met de helpdeskmedewerkers die allemaal geen concreet antwoord kunnen geven op de vraag wanneer de aansluiting weer werkt. Het probleem blijkt nu bij hun partner Volker Wessel te liggen die het glasvezel beheren.

De opdracht is op 6 nov al gegeven om het te regelen, echter weer een weekend verder en nog steeds geen actie ondernomen. Vandaag zou er dan eindelijk contact met mij worden opgenomen. Je raadt het al, geen contact.

Vandaag 12 nov wederom contact gehad, ik kreeg zowaar het nummer van Volker Wessel. Echter was ik aan het verkeerde adres en werd weer terug gestuurd naar Odido fiber dit keer. Tja, dat wisten alle vorige medewerkers helaas al 2 weken niet.

Er is weer een opdracht gemaakt en moet maar afwachten wanneer er iets gaat gebeuren, het is namelijk druk!

Ook bij Odido hebben ze de zaakjes niet op orde en wordt alles afgeschoven naar een andere afdeling of doorgeschoven naar een partner, krijg je wederom een mail: WE ZIJN ER MEE BEZIG EN EEN OPLOSSING IS ONDERWEG! Alleen zijn ze, nog steeds,  de weg kwijt!

Datum van ervaring: 11 november 2024

Bewerk

Hi @M.Fehling, om te beginnen zeg ik sorry voor dit ongemak. Dit is geen prettige situatie en ik ben blij dat je toch bij ons blijft. Ik heb er geen gras over laten groeien en heb meteen gecheckt waar wij mee bezig zijn. Ik zie direct dat er momenteel geen licht op de vezel staat. Dit kunnen wij niet verhelpen, wij hebben VolkerWessels Telecom nodig dit op te lossen. Ik heb intern direct navraag gedaan om dit proces te versnellen en de urgentie bij VWT te laten weten. Het is voor nu echt wachten tot VWT dit oppakt en het signaal herstelt. 

Heb je toevallig een mobiel abonnement bij ons of Ben in huis? Ik kan dan zorgen voor gratis Unlimited Data tot het is opgelost!

Hallo,

Goed om te horen dat de opdracht wederom is gegeven. Echter hoor ik dit al 1 week lang van de gehele klantenservice dus of het gaat helpen......…

Als het voor vrijdag niet is gefixt of ik heb geen concrete afspraak met iemand die het komt repareren dan overwegen wij alsnog om weg te gaan bij Odido.

De klok tikt vrolijk verder.

Groeten van een ontevreden klant.

Marcel Fehling

Ik heb echt mijn best gedaan @M.Fehling, en gedaan vanuit hier wat wij kúnnen doen om je zo snel mogelijk te helpen. Ik duim ook mee dat VWT dit met spoed oppakt!

Ik denk dat jullie eens kritisch naar de SLA met VWT moeten kijken. Ik weet niet wat jullie als doorlooptijd hanteren? De melding is al op 6 nov door de monteur hier thuis gemaakt, die zei hoogstens 3 werkdagen. We zijn er nu 6 verder.

Wat mij als klant opvalt is dat de klantenservice onvoldoende lijkt te zijn geïnstrueerd  bij dit soort problemen. We gaan van medewerker naar medewerker en van afdeling naar afdeling en gisteren zelfs rechtstreeks naar VWT. Die zeggen weer dat het jullie probleem is en dat het makkelijk is over de schutting gooien.

Dus weer terug bij af, bij Odido.........…

En jij weet het helaas, met alle respect, ook niet.🤷🏼‍♂️

Gr

@M.Fehling Ik kan mij goed voorstellen dat je het wachten inmiddels zat bent. Ik vind ook dat dit zo snel mogelijk moet worden opgelost. Echter zijn wij hiervoor wel afhankelijk van de netwerkbeheerder. 

Wat ik wel voor je kan en ga doen, is een 4G-modem jouw kant opsturen. Ik wil namelijk niet langer dat je hier de dupe van bent en niet online bent. Met het 4G-modem is dat in ieder geval opgelost! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Je mag mij altijd om een update vragen, ik kijk dan meteen met je mee!

Bedankt voor het aanbod maar ga er waarschijnlijk niks mee doen!

Gisteren werd ik gebeld door onderstaande nummer van Odido. Of er vandaag een afspraak gemaakt kon worden voor een monteur die het probleem kan verhelpen.

Tussen 12 en 17 uur zou er iemand langskomen, ik kreeg geen bevestiging via de mail, ik werd toch gebeld.

Vandaag 5 uur zitten wachten voor Jan met de korte achternaam.

Het is nu wel mooi geweest.

Daaaaaag Odido ipv Hallo Odido

Om half 6 kwam er toch nog iemand langs, hopelijk wordt het gefixt 

Hi ​@M.Fehling, dank voor de laatste update! Ik heb je verbinding bekeken en ik zie dat je verbinding online is. Kan jij dit beamen? Het 4G modem is wel naar je onderweg of misschien zelfs al geleverd, dus deze zullen we in dat geval weer retour vragen.

Hi Cheyenne,

We hebben idd sinds gisteravond weer internet en tv. Het was een klusje van 15 min waar ik 18 dagen voor aan het bellen ben geweest. Hoe bedoel je inefficiënt werken, zo hou je de servicedesk wel aan het werk. Ik denk dat het al veel eerder opgelost had kunnen worden.

Het pakket is idd onderweg en zal vandaag bezorgd worden waarna ik het retour zal sturen.

Rest nu de vraag hoe de periode zonder signaal wordt verrekend/gecompenseerd?

Ik sta overal voor open en ben benieuwd wie er contact met mij kan opnemen?

Hopelijk kan jij het antwoord geven. Mijn gegevens zijn bij jullie bekend dus dat zou geen belemmering kunnen zijn.

Groeten,

Marcel Fehling

Dat kan ik voor je regelen ​@M.Fehling, klopt het dat je vanaf 28-10 tot en met 14-11 geen diensten gehad hebt? 

Hallo Tommie,

Deze data klopt, wat kan je voor ons betekenen voor ons als vaste klant?

Gr, Marcel 

Hallo Tommie,

Deze data klopt, wat zijn de mogelijkheden voor ons als vaste klant?

Gr, Marcel 

Hi ​@M.Fehling, ik heb direct de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten volledig voor je vergoed! Hier krijg je een bevestiging van per e-mail. Ik zie dat de factuur van deze maand al opgemaakt is, de vergoeding zal daarom met de factuur hierna verrekend worden. 

Goedemorgen,

Dank voor de terugbetaling, dat is zeer netjes en wel snel geregeld! Maar dan ook niet meer dan waar we recht op hadden omdat er helaas niet is geleverd.

Ik had eerder gehoopt op een leuke aanbieding of vraag vanuit Odido waarom we wilden overstappen?

Als vaste klant heb ik in de afgelopen 4 jaar geen aanbiedingen gekregen of ik heb iets gemist? Met regelmaat wordt er gebeld door andere providers die mooie aanbiedingen voorstellen. De meeste hebben we afgewezen maar de laatste geaccepteerd. De voornaamste reden was Ziggo totaal voor de Europese voetbalwedstrijden.

Ik heb inmiddels gezien dat Odido dit ook in het pakket heeft.

Een mooie aanbieding vanuit Odido voor dit pakket zou een mooie pleister op de wond zijn voor de ellende van de afgelopen weken die wij helaas hebben moeten ervaren. Het vertrouwen in Odido zou hierdoor een stuk verbeteren want die was ver tot onder het vriespunt gedaald.

Vriendelijke groet,

Marcel Fehling

Reageer